ECA - kilka pytan.

1. Data: 2003-10-18 18:31:00

Temat: ECA - kilka pytan.
Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytan odnosnie ECA i sposobu w jaki dziala on na organizm. i jakie
skladniki wywoluja konkretne reakcje?????
1. Efekt termiczny
2. pocenie sie.
3. Zanik uczucia glodu.
4. Przyspieszenie Metabolizmu
5. czytalem rowniez ze ECA ma wplyw na wydzielanie NORADRENALINY w jaki
sposob i jakie ma to znaczenie?

Z gory dziekuje.

2. Data: 2003-10-18 21:14:28

Temat: Odp: ECA - kilka pytan.
Od: "Kafka" <i...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik manio napisał

> Mam kilka pytan odnosnie ECA i sposobu w jaki dziala on na organizm. i
jakie
> skladniki wywoluja konkretne reakcje?????
Ja biore od 3 dni Thermal Pro SNI - narazie 1 tabletke dziennie po
sniadaniu - i:

> 1. Efekt termiczny
Mam czasem wrazenie ze mam goraczke (no moze stan podgoraczkowy).

> 2. pocenie sie.
U mnie nie wystepuje. Tzn, nie bardziej niz zwykle.

> 3. Zanik uczucia glodu.
Wlasciwie nie, ale 3 dni to malo, by stwierdzic na pewno.

> 4. Przyspieszenie Metabolizmu
Tez zauwazylam.

> 5. czytalem rowniez ze ECA ma wplyw na wydzielanie NORADRENALINY w jaki
> sposob i jakie ma to znaczenie?
Nie mam pojecia, tez chetnie sie dowiem ;)

Ponadto jeszcze kilka uwag:
6. Czuje sie dziwnie - chyba mozna to nazwac jakims niepokojem - moze
faktycznie efekt pobudzenia.
7. Wrazenie odoru z ust - maz twierdzi, ze nie; ale mam dziwny smak w
ustach.
8. Wcale nie mam wiekszego "speed-a", tzn. nawet czuje sie jakby bardziej
zmeczona, musialam bardzo sie starac by wytrzymac 45 minut na basenie,
wczesniej tego nie mialam.

Moze nie jest to wynikiem dzialania Thermal'a, 3 dni to niewiele. Moze to
"przecieranie szlakow" ;-) Moze po prostu grypa mnie lapie.
Chetnie wyslucham opinii.

Pozdr
Kafka

3. Data: 2003-10-18 22:56:21

Temat: Re: ECA - kilka pytan.
Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja stosowalem ECA przez ponad 2 miesiace 3 czasem 4 tabl dziennie.
Odstawilem poniewaz zaczelo mi przeszkadzac ze poce sie w sytuacjach w
ktorych nie wypada. Na poczatku nawet podczas cwiczen nie zauwazalem abym
mocniej sie pocil ale po jakims czasie zaczalem. Po odstawieniu balem sie ze
bedzie mi brakowac (ze sie troszke uzaleznilem i nie bede mial sil) ale nie
czuje sie normalnie , jedynie uczucie glodu jest silne nawet na diecie
tluszczowej, Dlatego chcialbym sie zapytac czy np jesli bede zazywal jedynie
efedryne( np Tussipekt) to czy jest taka mozliwosc ze nie bede czul glodu a
nie bede sie pocic??
Prosze o wypowiedz osoby doswiadczone.

4. Data: 2003-10-19 00:28:13

Od: "Kafka" <i...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik manio napisał

> Dlatego chcialbym sie zapytac czy np jesli bede zazywal jedynie
> efedryne( np Tussipekt) to czy jest taka mozliwosc ze nie bede czul glodu
> nie bede sie pocic??
> Prosze o wypowiedz osoby doswiadczone.

Hmm, mamy chyba inne pytania, ze wzgledu na inny_oczekiwany_efekt ECA. Moj
to utrata wagi, Ty chyba chcesz przyrostu masy miesniowej?
Na pewno czytaja te grupe osoby doswiadczone - znajace ECA, jednak jest
szansa, ze wiele dowiesz na grupie "pakowaczy" - tu jeden z watkow - dotyczy
co prawda Thermal Pro, ale moze czegos sie dowiesz, co Cie interesuje -
watek jest paskudnie obszerny, wiec jesli masz troche czasu, to jest co
czytac ;)) : http://www.sfd.pl/Topic.asp?whichpage=1&topic_id=213
47
Sadze ze na sfd znajdziesz cos w archiwum.

Pozdr
Kafka

5. Data: 2003-10-19 07:38:46

Od: "manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ty chyba chcesz przyrostu masy miesniowej?
Skad ten pomysl? ECA wcale nie pomaga nabierac masy. Ja tez stosuje Eca w
celu utraty wagi (zbednego tluszczu ktorego mam jeszcze sporo).

>jest jednak szansa, ze wiele dowiesz na grupie "pakowaczy"
Hmmm zaufaj mi ludzie cie nie biora ECA zeby "sie napakowac" lecz to by
odchudzic bo w treningu anabolicznym nie ma mozliwosci przyrostu czystej
masy miesniowej i wraz z taknka miesniowa nabieraja tluszczu a pozniej przez
jakis czas sie odchudzaja zeby wyeksponowac wypracowane miesnie i znow
trening na przyrost masy :-)

Zadazylem juz poznac dzialanie ECA i w tym momencie nie zalezy na efekcie
termicznym jedynie na uniknieciu uczucia glodu zalezy mi rowniez aby nie
wystepowal u mnie efekto pocenia sie. CZY JEST TO MOZLIWE????????????

Ale serdeczne dzieki Kafka za to ze starsz sie mi pomoc. Jestem wdzieczny i
jak mozesz to z czasem daj znac ja wygladaja twoje doswiadczenia z ECA
POZDRAWIAM.

6. Data: 2003-10-22 10:06:49

Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zadazylem juz poznac dzialanie ECA i w tym momencie nie zalezy na efekcie
> termicznym jedynie na uniknieciu uczucia glodu zalezy mi rowniez aby nie
> wystepowal u mnie efekto pocenia sie. CZY JEST TO MOZLIWE????????????

Unikniecie pocenia jest raczej niemozliwe. Ja pocę się jednak tylko podczas
ćwiczeń lub jak wychodzę z psami na spacer i zaczynam z nimi szaleć.
Może po porstu zmniejsz dawkę. Ja biorę jedną dziennie. Myślę, że nie ma co
przeginać. Trzeba wsłuchać się w organizm. Ja, jedną tabletkę, którą biorę
rano, czuję do wieczora.

No uczucie głodu nie jest miłe ;) Ale pamiętać trzeba, że na ECA NALEŻY
spożywać regularnie posiłki!

I polecam linka do postu o Thermie, który podala już Kafka
a takze ten ( post o wiele krotszy)
http://www.imperium-sportu.pl/viewtopic.php?t=50

Pozdrawiam
Agnieszka

7. Data: 2003-10-31 23:12:47

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "manio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Skad ten pomysl? ECA wcale nie pomaga nabierac masy.

Pomaga utracic zawartosc komorek tluszczowych przy jednoczesnej
ochronie masy miesniowej. Chetnie jest wiec stosowane przez
pakerow pragnacych sie "odtluscic".

pzdr
H.

"Pij mleko, bedziesz kaleką"