Ewa Drzyzga - Rozmowy w toku Forum

1. Data: 2003-01-14 21:12:13

Temat: Ewa Drzyzga - Rozmowy w toku Forum
Od: "Dendroaspis Vridis" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://users.nethit.pl/forum/forum/edrzyzga
Ewa Drzyzga - Forum. Jaki jest wasz stosunek do prowadzącej?

Osobiscie uwazam ze jest rewelacyjna, jako kobieta i fachowiec. Jej
podejscie do ludzi moze sluzyc za prawdziwy wzor.

1. Data: 2003-01-15 05:51:30

Temat: Re: Ewa Drzyzga - Rozmowy w toku Forum
Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <b01ucl$2q2$1@aquarius.webcorp.pl> Dendroaspis Vridis napisał(a):

> [...]
>
> Osobiscie uwazam ze jest rewelacyjna, jako kobieta i fachowiec. Jej
> podejscie do ludzi moze sluzyc za prawdziwy wzor.

Jest napewno fachowcem od TV. I to wysokiej klasy. TZN napewno umie
wylowic problem, zrobic z niego sensacje, w odpowiednim momencie przejsc
do nastepnego, tak aby ogladalnosc byla najwyzsza przez caly czas
:-)))))
Zreszta pracuje dla Niej caly szatb ludzi....
Pozdrawiam

Dariusz

1. Data: 2003-01-15 07:51:05

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa Drzyzga - Forum. Jaki jest wasz stosunek do prowadzącej?

Fakt - wczoraj to samo sobie pomyślałam oglądając Rozmowy w toku. :)
Ale jak bardzo ludzie mogą być inni w życiu to wie tylko ten kto miał z nią
do czynienia w rzeczywistości :)))
Pozostawiam to więc bez większego komentarza :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-01-15 08:05:51

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Dendroaspis Vridis>
wylosował takie:

> Osobiscie uwazam ze jest rewelacyjna, jako kobieta i fachowiec. Jej
> podejscie do ludzi moze sluzyc za prawdziwy wzor.

co to znaczy - rewelacyjna jako kobieta?
a fachowiec w jakiej dziedzinie? podchodzeniu do ludzi?

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2003-01-15 10:03:32

Temat: Odp: Ewa Drzyzga - Rozmowy w toku Forum
Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dendroaspis Vridis <d...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b01ucl$2q2
> Osobiscie uwazam ze jest rewelacyjna, jako kobieta i fachowiec. Jej
> podejscie do ludzi moze sluzyc za prawdziwy wzor.

Eeeee, ja tam lubię Krystynę z 'Klanu' - fajna babeczka :)

Smerf
---------
I've got too much love
Running through my veins
Going to waste

Mar vel Smerf
mailto:f...@p...onet.pl

1. Data: 2003-01-15 10:19:51

Od: "EwA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dendroaspis Vridis" <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Osobiscie uwazam ze jest rewelacyjna, jako kobieta i fachowiec. Jej
> podejscie do ludzi moze sluzyc za prawdziwy wzor.

Dla mnie dno. Nie wylawia do konca problemu w programie, tylko
jedzie na sensacje. Czesto nie drazy tematu co moze byc przyczyna
(nerwic, fobii - byl o tym jej program kiedys). A wiec chodzi jej tylko
o ogladalnosc, zreszta inaczej program zszedlby z anteny.
Dno.

1. Data: 2003-01-15 18:21:04

Od: "La Kaskarita" <k...@t...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> http://users.nethit.pl/forum/forum/edrzyzga
> Ewa Drzyzga - Forum. Jaki jest wasz stosunek do prowadzącej?

A ja z nieco innej perspektywy - acz nadal będąc w temacie - przytoczę inny
link nt. jednego z programu p. E: http://www.arabia.pl/forum/list.php?f=10

pzdr, k

1. Data: 2003-01-16 09:23:35

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o medycznej nazwie podobnej do Aspiryny:
:-)

> Ewa Drzyzga - Forum. Jaki jest wasz stosunek do prowadzącej?

- Osoba publiczna, czyli samowolnie poddająca się obróbce.

Ocena programu.
Dobry scenariusz. Nic odkrywczego.
Ciekawy dobór (znajdowanie)osób w zakresie tematu. Zdarzają się
'rodzynki'. Często błędny dobór 'specjalistów', zwłaszcza
psychologów. Zbyt proste, często odzwierciedlające braki
w wiedzy przygotowujących, myśli 'końcowe'.
Podstawowa zaleta: zwrócenie uwagi na 'inność'.
Podstawowa wada: Pozostawienie 'rozgrzebanego' tematu.
etc.

Ocena prowadzącej.
Przez lata jest coraz lepsza w prowadzeniu tematu,
poprzez dokładniejsze wsłuchiwanie się w ludzi.
Jednak w poszczególnych programach, można zauważyć,
odzwierciedlenie osobistych opinii, wynikających
z prywatnego podejścia, zależnego, bądź to, od wiedzy,
bądź to, od sympatii-antypatii. Czego uniknąć się nie da.
etc.
Dziś jest na tyle dobra w tym, że ciężko byłoby lepszego
znaleźć.

Poza programowo (z wyczucia).
Harówa, więc i potrzeba dyscyplinowania siebie,
jak i całego zespołu. To przyjaciół nie przysparza.
Frustracje, i walka z nimi (tematyka programów).
Izolacja psychiczna - niezbędny czynnik wspierający
własną psychikę.

ett
Dodatkowo - brak 'wielkiego brata' - 'kasandry' w tle.
Opini nie przypadkowej, a rzetelnie opracowanej,
zgodnie z duchem programu.

1. Data: 2003-01-16 09:40:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa:
> Podstawowa wada: Pozostawienie 'rozgrzebanego' tematu.

... dzieki nieszczesliwym konkluzjom.

> Dziś jest na tyle dobra w tym, że ciężko byłoby lepszego
> znaleźć.

W biznesie nie ma ludzi niezastapionych. ;)

Czarek

1. Data: 2003-01-16 18:03:51

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewa Drzyzga - Forum. Jaki jest wasz stosunek do prowadzącej?
>
> Osobiscie uwazam ze jest rewelacyjna, jako kobieta i fachowiec. Jej
> podejscie do ludzi moze sluzyc za prawdziwy wzor.

osobiście wymiotuję jak słysze rozmowy w toku,

i program i prowadząca jest wyrwana żywcem z amerłykanskey TVki

fachowiec to z niej jest ale wg mnie nie w tej dziedzinie, każdy zwykły
prowadzący by sprostał wymaganiom tego talk szała

osobiście nawet wstawiłbym tam tego gościa ze "strefy 11" a program nazwał
rozmowy psychopatów :)

leda3 vel Dorrit a Kodeks Karny - czyli defakacja do okrągłego naczynia*.
hmmm....
Szukam testów psychologicznych i IQ...
Nie ogladam reklam - dlugie
Dlaczego homoseksualiści są często utożsamiani z pedofilami i "paradowcami"?