Re: Fan klub Ninki

1. Data: 2000-08-18 13:38:52

Temat: Re: Fan klub Ninki
Od: m...@p...arena.pl (monika ziel) szukaj wiadomości tego autora

> Poponuje zalozyc fan klub Ninki, co Wy na to ???

Chlopaki na pewno beda za ! Ja tez jestem za!
Proponuje rowniez zalozenie fan-clubu AL ,zeby bylo sprawiedliwie...
W koncu jeszcze niedawno lipkowosc na grupie przewyzszala ninkowosc .
wkrotce rowniez zamierzam wysunac swoja kandydature, ale najpierw sie
musze zasluzyc :)

Komedia!

Pa,
Monika

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-18 21:50:44

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik monika ziel <m...@p...arena.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:4...@p...are
na.pl...

> Chlopaki na pewno beda za ! Ja tez jestem za!

i ja tez , i ja tez

:))))

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-18 22:00:33

Temat: Re: Fan klub Ninki - Aneks
Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Valérie <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:399daf9b$...@n...vogel.pl...

> Użytkownik monika ziel <m...@p...arena.pl> w wiadomooci do grup
> [...]

Ale chyba bardziej optowalabym za Dorrit ( wybacz Ninka)

:))))

--
pozdrawia Valérie

1. Data: 2000-08-19 00:53:05

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Valérie" <v...@p...onet.pl> writes:

> Ale chyba bardziej optowalabym za Dorrit ( wybacz Ninka)

Alez nie mam co wybaczac :)

Ja Dorrit "zazdroszcze" (w cudzyslowiu bo to w sensie ze podziwiam i
doceniam) jednego tylko: ze skonczyla psychologie i pracuje w swoim
zawodzie.

I tu ma nade mna niewatpliwa przewage. Zw;aszcza na tej grupie :)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-08-19 04:15:19

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

monika ziel wrote in message
<4...@p...arena.pl>.
..

> [...]
>W koncu jeszcze niedawno lipkowosc na grupie przewyzszala ninkowosc .
>wkrotce rowniez zamierzam wysunac swoja kandydature, ale najpierw sie

To adres jej tak bardzo niektorym sie bardzo podoba.
Zmien swoj adres na cos podobnego do Ninki i tez bedziesz miala
Fan-Klub.:-)))

Pozdrawiam,
jakub

1. Data: 2000-08-19 07:24:12

Od: "Axel D." <a...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote:

> To adres jej tak bardzo niektorym sie bardzo podoba.
> Zmien swoj adres na cos podobnego do Ninki i tez bedziesz miala
> Fan-Klub.:-)))

Do Ninki:

A jesli mialbym taki "kaprys" i chcialbym aby moj adres brzmial:
a...@k...chuj.pierdolic.pl
da sie to jakos zalatwic? :-)))))
ciekawe co na to powiedzieliby przeciwnicy ninkowego "pierdol"?

axel d.

1. Data: 2000-08-19 07:41:54

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Axel D." <a...@f...com.pl> writes:

> A jesli mialbym taki "kaprys" i chcialbym aby moj adres brzmial:
> a...@k...chuj.pierdolic.pl
> da sie to jakos zalatwic? :-)))))

Da sie. jest sporo firm w USA ktore rejestruja domeny od reki
wlasciwie (za oplata kilkudziesieciu dolarow) i nie stawiaja zadnych
ograniczen co do nazw.
Zwlaszcza, jesli sa to nazwy w obcym jezyku ktorego osoby rejestrujace
nie rozumieja.

1. Data: 2000-08-19 08:50:10

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacob <j...@f...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> To adres jej tak bardzo niektorym sie bardzo podoba.
> Zmien swoj adres na cos podobnego do Ninki i tez bedziesz miala
> Fan-Klub.:-)))

Moniki jest lepszy.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-08-19 10:02:32

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Chlopaki na pewno beda za ! Ja tez jestem za!
> Proponuje rowniez zalozenie fan-clubu AL ,zeby bylo sprawiedliwie...
> W koncu jeszcze niedawno lipkowosc na grupie przewyzszala ninkowosc .

Jesli chcesz wiedziec kobito bez zebow to nadal lipkowatosc przewyzsza
ninkowatosc. Moja piekna buzia, nosek, szyjka, brzuszek, dupcia, nozki i to
wszystko co ja posiadam jest takie piekne, ze az za piekne, jestem
nadzywyczaj kobieca, zmyslowa, cudowna, blyskotliwa, Ninka chciala by byc
taka jak ja :-). Ale nie dla psa kielbasa, na pieknosc trzeba zasluzyc
pieknoscia, a Nince do tego duzo brakuje. Ona jest juz starucha ze
zmarszczkami i czyz nie lepiej kochac panowie taka mlodziutka, energiczna i
pelna seksu laseczke jak ja? No powiedzcie sami, ze jestem lepsza, bardziej
kulturalna i nie przeklinam, a to sa takie zalety, ze trudno sie powstrzymac
aby nie dac mi buzi, chociazby w moj piekny tyleczek.

> wkrotce rowniez zamierzam wysunac swoja kandydature, ale najpierw sie
> musze zasluzyc :)

Juz sie bardziej zasluzylas od Ninki, ale oczywiscie ode mnie mniej. Taka
jest nieszczesliwa prawda :-).
Ania

1. Data: 2000-08-19 11:30:44

Od: "Mark Smys" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ninka znow cos "pierdoli":

> [...]
> zawodzie.
>
> I tu ma nade mna niewatpliwa przewage. Zw;aszcza na tej grupie :)

A ja sie ciesze, ze Ty nie pracujesz w swoim zawodzie...

Pozdrawiam z naciskiem...

Mark...

Re: Za co Ja kochaja...?
Morderczyni