Fitness w Lublinie - OT?

1. Data: 2002-05-09 09:28:17

Temat: Fitness w Lublinie - OT?
Od: <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Być może OT, ale nie wiem gdzie indziej mógłbym zapytać.
Dwie 30-latki szukają w Lublinie sprawdzonego miejsca do
zorganizowanych ćwiczeń. Wymagane różnorodność typów
ćwiczen (na razie dla początkujących); czystość,
fajna atmosfera i przystępna cena (jaka?). Będę bardzo
wdzięczny za podpowiedź.
Pozdrawiam,
Darek

2. Data: 2002-05-09 14:14:08

Temat: Odp: Fitness w Lublinie - OT?
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
> ćwiczen (na razie dla początkujących); czystość,
> fajna atmosfera i przystępna cena (jaka?). Będę bardzo

polecam klub PACO na rogu zana i nadbystrzyckiej, tanio, czysto, przyjemnie
gosiaS.

Re: Chleb rakotwórczy
Wykaz kalorii
Wrzody (((((
Do kulturystow
Ciekawy tekst o lkarnitynie i diecie wysokotłuszczowej i .... (długie)