Głosowanie na "Rok sępa"

141. Data: 2004-12-04 01:15:29

Temat: Re: Głosowanie na "Rok sępa"-głosowanie do niedzieli!!!
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:
> Ostatni imienny wykaz głosujących. Potem będą już tylko
> liczby.................:
>
> Dotychczas na sępa głos oddali:

Nie wiem czemu, przypomina mi to wybory na Białorusi.
Czyżby z powodu jednego kandydata?

moon

ps
jeżeli Sęp, to tylko Sarzyński!

142. Data: 2004-12-04 08:30:24

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" napisał:

> Nie wiem czemu, przypomina mi to wybory na Białorusi.
> Czyżby z powodu jednego kandydata?

Ale, ale...
Ja pokazuję tylko głosy na sępa. Ale poza tym są następujący kandydaci:
-lis (zgłosiła Miłka)
-sokół (skryba ogrodowy)
-wrona (Tadeusz Smal)
-ślimak (Moon, Janusz Czapski))
-sroka (Moon)
-sroczka złodziejka (Ela)
-goryczka (Darek Pakosz)
-przylaszczka (Darek Pakosz)
-sępica (Dirko)
Pozdrawia demokratycznie Jurek

143. Data: 2004-12-04 10:50:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale, ale...
> Ja pokazuję tylko głosy na sępa. Ale poza tym są następujący kandydaci:
> -lis (zgłosiła Miłka)

No ... głosujcie wreszcie na liska ... nie dajcie się prosić !!!

Serdecznie Miłka

144. Data: 2004-12-04 11:09:31

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" napisała:
> No ... głosujcie wreszcie na liska ... nie dajcie się prosić !!!

Nosił lis razy kilka, poniosły sępy "liska-miłka"
;-))))))))))))

......i jak tu głosować!!
--
j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

145. Data: 2004-12-04 11:10:13

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <l...@w...pl>

> Nie wiem czemu, przypomina mi to wybory na Białorusi.
> Czyżby z powodu jednego kandydata?

I manipulacja głosami też ma miejsce.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

146. Data: 2004-12-04 11:56:33

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> I manipulacja głosami też ma miejsce.
> ;-)

Bez obserwatorów UE się nie obejdzie
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

147. Data: 2004-12-04 12:30:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:coq271$n16$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ostatni imienny wykaz głosujących. Potem będą już tylko
> liczby.................:

[lista ciach]

> W niedzielę wyniki głosowania

W takim razie przed niedzielą dodaj jeszcze mój głos. Jestem oczywiście za
sępem. Już zaczynam sępić ;)) Tak mi się jakoś tytuł sępa roku marzy, moze
byc ex aequo z kilkunastoma osobami, bo znaczyłoby, że to dobry rok :)) A w
następnym trzeba będzie zrobić rok mrówki, pszczoły czy cos w tym stylu, bo
trzeba będzie przy tych wysępionych nieźle napracować ;)

Pozdrawiam
Kaśka

148. Data: 2004-12-04 12:36:08

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:coq271$n16$...@a...news.tpi.pl...
> Ostatni imienny wykaz głosujących. Potem będą już tylko
> [...]
O! I Bogusław za rokiem sępów głosował?
Sam tego chciałeś! Sam tego chciałeś!!:-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

149. Data: 2004-12-04 12:57:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Dec 2004 13:36:08 +0100, Janusz Czapski napisał(a):

> O! I Bogusław za rokiem sępów głosował?
> Sam tego chciałeś! Sam tego chciałeś!!:-))))

Myślisz, że Bogusław na grupie coś będzie sępił;)??

A tak przy okazji - Iza mi się puściła;)

Pozdrawiam
Marta

150. Data: 2004-12-04 13:18:49

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:uhp8hxdgca5a.1usacw9xv5vdt$....@4...net..
.

> Myślisz, że Bogusław na grupie coś będzie sępił;)??

Nie wykluczone. ale przede wszystkim Jego zasępimy kompletnie! :-)

> A tak przy okazji - Iza mi się puściła;)

Teraz? No, no! Ale temperament... :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

A tu wieje wiatr historii - OT