Granaty

1. Data: 2001-11-03 20:47:45

Temat: Granaty
Od: Krzysztof Krysinski <k...@r...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na bazarze pojawilo sie mnostwo granatow (nie zaczepnych i nie
obronnych)
Co z nich mozna zrobic?

Krzysztof

1. Data: 2001-11-03 22:33:02

Temat: Odp: Granaty
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na bazarze pojawilo sie mnostwo granatow (nie zaczepnych i nie
> obronnych)
> Co z nich mozna zrobic?
>
> Krzysztof

Ja zjadam pluja pestkami dookola.Soczek w sokowirówce tez mi wychodzi.Poza
tym klopot.To jatezpoczekam na ciekawy przepisik.Pozdrawiam Ramzes;-)

1. Data: 2001-11-04 09:22:05

Temat: Re: Odp: Granaty
Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9s1s1f$pbh$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, Ramzes wrote:

> Ja zjadam pluja pestkami dookola.Soczek w sokowirówce tez mi wychodzi.Poza
> tym klopot.To jatezpoczekam na ciekawy przepisik.Pozdrawiam Ramzes;-)

Tak a'propos pestek to mnie z nich wyrosły roslinki i od kilku lat
hoduje to cudo na parapecie :-)). Przy okazji pochwalę sie , że mam też
nastoletniego grapefruita, którego kiedyś wychodował mój mąż :-))

A co do granatów... to niezbyt dekoracyjne i dwa razy do roku tracą
liście :-(( i wygladają jakby je szlag trafił :-))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-11-04 10:25:17

Temat: Odp: Odp: Granaty
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A co do granatów... to niezbyt dekoracyjne i dwa razy do roku tracą
> liście :-(( i wygladają jakby je szlag trafił :-))

A owocki też się hodują? Bo jeśli tak,to mimo że stają się seksowne dwa razy
do roku, też będę rozpleniać.
Poadrawiam Ramzes:-)))

1. Data: 2001-11-04 17:05:06

Temat: Re: Odp: Odp: Granaty
Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9s35dm$pvd$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>, Ramzes wrote:
> A owocki też się hodują? Bo jeśli tak,to mimo że stają się seksowne dwa razy
> do roku, też będę rozpleniać.
> Poadrawiam Ramzes:-)))

Niestety owocków nie ma :-(((
A co do seksowności to jak na mój gust trochę za bardzo patyczaste :-))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-11-04 17:19:53

Temat: Re: Granaty
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Krysinski <k...@r...net.pl> wrote:

> Na bazarze pojawilo sie mnostwo granatow (nie zaczepnych i nie
> obronnych)
> Co z nich mozna zrobic?
>
> Krzysztof

Zeby wycisnac sok, najlepiej wlozyc na 15 sekund do mikrofalowki na 700
W, zrobiwszy przedtem kilka dziurek w skorce ostrym nozem, potem uzyc
wyciskarki do cytrusow.
Soku mozna uzyc do komponowania roznych napojow.
Po przepisy na potrawy z uzyciem owocow granatu najlepiej siegnac do
kuchni Lewantu - arabskiej, ormianskiej itd. Zapewne najbardziej znany
przepis to iranski Fesenjan -- kaczka z orzechami wloskimi i sosem z
owocow granatu. chyba podawalem tu juz kiedys ten przepis.

Wladyslaw

1. Data: 2001-11-04 19:50:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

granaty to mi sie jedynie kojarza z tym cholernym wlascicielem
domu przez nas wynajmowanego w Nigerii - tym, ktory cwalowal niby
kontrolowac dom a przylatywal szczypac mnie w tylek. a zazwyczaj
sie chcial wkupiac granatami...bezczelna stara malpa. wiec do
granatow zywcem mam dalej uraz
Krysia

>Na bazarze pojawilo sie mnostwo granatow (nie zaczepnych i nie
>obronnych)
>Co z nich mozna zrobic?
>
>Krzysztof

K.T. - starannie opakowana

Do Asi (asiek500) - Re: nowe ciasto
szukam przepisu na soujouko (souzouko)
najlepsze strony kulinarne
topielec
co to jest paleczka cytrynowa?/kuchnia chinska?/