Grzybek?

1. Data: 2004-03-11 20:14:15

Temat: Grzybek?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
We wczesnych latach 60-tych ubiegłego wieku / dla niektórych grupowiczów to
zapewne czasy prehistoryczne/ w niektórych domach moich koleżanek hodowano
coś, co nazywało się "grzybek". W kamiennym garnuszku lub w słoiku weka
pływało coś, co przypominało kapelusz grzyba, zalany kwasowatym płynem. Tego
płynu używało, się zamiast cytryny ,do herbaty.
Czy może ktoś pamięta co to było ? Może nazwa była inna ?
Będę wdzięczna za odpowiedź.
pzdr.

1. Data: 2004-03-11 21:29:06

Temat: Re: Grzybek?
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar 2004 21:14:15 +0100, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
>płynu używało, się zamiast cytryny ,do herbaty.
>Czy może ktoś pamięta co to było ? Może nazwa była inna ?

Kombucha?

http://w3.trib.com/~kombu/

;-)

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-03-15 06:24:02

Temat: Odp: Grzybek?
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos z Was ma i moglby sie podzielic taka malutka kolonia?
Jestem gotowa zaplacic za przesylke lub odebrac osobiscie.
Myslalam, zeby wyhodowac samej takie cudenko, ale obawiam sie, ze jak zawsze
nic mi z tego nie wyjdzie.
Dzieki serdeczne.
Basiek.

Re: Jak to się nazywa ???
Sos beszamelowy
potrzebny wypróbowany przepis na tort urodzinowy
potrzebuje wypróbowany przepis na ruskie pierogi
pytanie dla dociekliwych