Harry Potter - ciekawostka. :)

1. Data: 2001-10-05 16:05:18

Temat: Harry Potter - ciekawostka. :)
Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Porozrabiam troszeczkę i pocrosspostuję na pl.sci.psychologia i
pl.rec.ksiazki. :)

We wrześniowych Charakterach wyczytałam, że Harry jest
bohaterem zdrowym. :)

Cytuję:
"Mimo sieroctwa, traumatycznych przeżyć ciężkiego dzieciństwa Harry
Potter
jest zupełnie normalny - orzekli niedawno amerykańscy psychiatrzy,
którzy
podjęli się analizy osobowości małego czarodzieja".

Pocieszające - o Kubusiu Puchatku tak pozytywnie się nie wypowiadali
nigdy.
:)) A Harry może zostać nawet wykorzystany do biblioterapii. :)
W październikowym numerze zaś Eichelberger udziela wywiadu nt.
Alchemika Coelho - to też wg niego pozycja nadająca się do pracy z
książką.

Serdeczności,
Daga

P.S. Gdyby ktoż z grupowiczów natknął się na jakieś
materiały/książki/artykuły nt. biblioterapii, to ja bardzo poproszę o
namiary.

--
Kilka inspiracji Gigerem i Beksińskim:
http://www.esensja.pl/magazyn/2001/07/iso/17_01.html

1. Data: 2001-10-05 16:23:02

Temat: Re: Harry Potter - ciekawostka. :)
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Gdyby ktoż z grupowiczów natknšł się na jakieœ
> materiały/ksišżki/artykuły nt. biblioterapii, to ja bardzo poproszę o
> namiary.

podobno bibliotekarze choruja na pluca
w starych ksiazkach sa takie male mikroby ktore rozkladaja papier i ten
pyl jest wdychany do pluc.

nie bylem przekonany i powachalem stare ksiazki i nowe.
Te stare pachna kurzem i starociami.

1. Data: 2001-10-06 14:31:29

Od: "Piotr" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> P.S. Gdyby ktoż z grupowiczów natknął się na jakieś
> materiały/książki/artykuły nt. biblioterapii, to ja bardzo poproszę o

Chyba was wszystkich pojebalo! Nastala jakas Harro Potteromania czy co???
Zeby dorosli ludzie czytali takie gowno, w glowie sie nie miesci.

1. Data: 2001-10-06 14:40:36

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> Chyba was wszystkich pojebalo! Nastala jakas Harro Potteromania czy co???
> Zeby dorosli ludzie czytali takie gowno, w glowie sie nie miesci.

Nie czytałam jeszcze tego Harrego ;) ale przydałoby się.
Czy czytanie "Małego księcia" przez dorosłych tak samo oceniasz ?
E.

1. Data: 2001-10-06 15:13:09

Temat: Odp: Harry Potter - ciekawostka. :)
Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva <e...@w...pl> zagapila sie i odpowiedziala wulgarnemu facetowi
(p...@p...pl):
> Nie czytałam jeszcze tego Harrego ;) ale przydałoby się.
> Czy czytanie "Małego księcia" przez dorosłych tak samo oceniasz ?

Kochani !
Proponuje - ignorujmy posty, w ktorych kultura wypowiedzi jest taka, jak u
tego goscia.
Serdecznsoci
Marek

1. Data: 2001-10-06 15:28:11

Od: "Anonimus" <a...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga Gorczyńska" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> P.S. Gdyby ktoż z grupowiczów natknął się na jakieś
> materiały/książki/artykuły nt. biblioterapii, to ja bardzo poproszę o
> namiary.
---
http://salve.slam.katowice.pl/Biblioterapia.htm
Z powazaniem. Anonimus.

1. Data: 2001-10-06 15:44:48

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek N

> Kochani !
> Proponuje - ignorujmy posty, w ktorych kultura wypowiedzi jest taka, jak u
> [...]

Chcesz o tym porozmawiać?

eTaTa

1. Data: 2001-10-06 15:51:18

Od: "Tallis" <T...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytałam jeszcze tego Harrego ;) ale przydałoby się.
> Czy czytanie "Małego księcia" przez dorosłych tak samo oceniasz ?
> E.

Ewo, nie odpowiadaj takiemu, ktory rzuca miesem, pisze jednozdaniowiec i
nawet nie raczy odpowiednio wycinac cytatu.
A wszystkie te rzeczy swiadcza o jego niezmiernej doroslosci.
A btw te ksiazki dostaly wiele nagrod za tworczosc dla dzieci i mlodziezy.
cz I - 8 nagrod (AFAIR), a cz II - az 25, w roznych krajach.
poz
tal

1. Data: 2001-10-06 16:17:08

Od: "Marek N." <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa - eChild <e...@p...onet.pl> napisał:
> Chcesz o tym porozmawiać?

Drogi Michale !
Czyzbysmy tworzyli nowy kawal ;-)
Serdecznosci
Marek

1. Data: 2001-10-06 22:38:24

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@p...pl> wrote in message news:3bbf14d3@news.vogel.pl...

> Chyba was wszystkich pojebalo! Nastala jakas Harro Potteromania czy co???
> Zeby dorosli ludzie czytali takie gowno, w glowie sie nie miesci.

Jestes debilem i jeszcze sie tym chwalisz.

Saulo

Czy ktos wie? prosze
Moja przyszlosc...(2)
foty spotkaniowe cd