IMODIUM+alkohol

1. Data: 2000-11-12 10:41:13

Temat: IMODIUM+alkohol
Od: "Orientman" <a...@p...fio> szukaj wiadomości tego autora

Cze po zazyciu tego leku mozna sie napic piwka naprzyklad.
Z tego co wiem to tak ale pytam dla pewnosci, zeby nie bylo problemow.

2. Data: 2000-11-12 15:44:00

Temat: Re: IMODIUM+alkohol
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orientman napisał(a) w wiadomości: <8uls14$7kc$1@news.tpi.pl>...
>Cze po zazyciu tego leku mozna sie napic piwka naprzyklad.
>Z tego co wiem to tak ale pytam dla pewnosci, zeby nie bylo problemow.

Mozna, mozna.
A swoja droga nie wiem jak mozna pic piwko majac sraczke...

Adam B.

3. Data: 2000-11-12 19:23:00

Od: "Orientman" <a...@p...fio> szukaj wiadomości tego autora

hehe
dzieki za info. No niektorzy nie potrafia sobie odmowic nawet w takiej
sytuacji:)))

4. Data: 2000-11-14 22:14:09

Temat: Odp: IMODIUM+alkohol
Od: "Prezes" <k...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję wódeczkę - przynajmniej dezynfekuje choć trochę. Pozdrawiam. Agn.
Użytkownik Orientman <a...@p...fio> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uls14$7kc$...@n...tpi.pl...
> Cze po zazyciu tego leku mozna sie napic piwka naprzyklad.
> Z tego co wiem to tak ale pytam dla pewnosci, zeby nie bylo problemow.

B12
wojsko - kategoria D
Alicja ma problem bo jest kobietą :)))
Co to jest?