INFORMATION FOR POLISH

1. Data: 2004-01-14 13:33:55

Temat: INFORMATION FOR POLISH
Od: "Kora" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy juz widzialyscie?

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=757
&id=47162

Pozdrawiam
Kora

1. Data: 2004-01-14 14:05:06

Temat: Re: INFORMATION FOR POLISH
Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kora" napisał w wiadomości
news:1bde.000001a4.40054543@newsgate.onet.pl...
> Czy juz widzialyscie?
>
> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=757
&id=47162

Pusia sie napracowala tworzac ta instrukcje - wypadalo by chociaz zapytac co
ona na to. Poza tym, wypadalo by chyba zamiescic na poczatku krotka notke po
angielsku, ze ten post to instrukcja poruszania sie po forum meilo, zeby
inni uczestnicy wiedzieli o co chodzi, i nie posadzali nas a jakies
konszachty przeciwko nim.

pzdr
yenn

1. Data: 2004-01-14 14:12:53

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@z...data.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> angielsku, ze ten post to instrukcja poruszania sie po forum meilo, zeby
> inni uczestnicy wiedzieli o co chodzi, i nie posadzali nas a jakies

Ano... Nic, dopiszę teraz krótki post po angielsku wyjaśniający choć co to
jest...
Aneczka

1. Data: 2004-01-14 14:16:14

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:
> [...]
> angielsku, ze ten post to instrukcja poruszania sie po forum meilo, zeby
> inni uczestnicy wiedzieli o co chodzi, i nie posadzali nas a jakies

Zdecydowanie jestem zdania ze nalezalo najpierw zapytac Pusie o zdanie,
a nie po fakcie. Niby dobre intencje , a jednak zgrzyt

Grazyna

1. Data: 2004-01-14 18:01:58

Od: "FK" <f...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

"Grazyna" <m...@g...pl> wrote in message

> Zdecydowanie jestem zdania ze nalezalo najpierw zapytac Pusie o zdanie,
> a nie po fakcie.
[ciach]

Eeeech nie mysle ze Pusia bedzie miala cos przeciwko, przeciez napisala ten
"przewodnik" zeby pomoc i zepewne bedzie zadowolona ze jej dzielo znalazlo
sie w takim waznym miejscu.

I tu moja taka mala prozpozycja zeby zmienic tytul na INFORMATION FOR POLISH
PEOPLE lub INFROMATION IN POLISH.
Uwazam ze idea jest bardzo dobra i jest uhonorowaniem pracy Pusi.

Powinnismy w bardziej pozytywny sposob odczytywac intencje naszych
robotkujacych kolezanek, przeciez wszystkie jestesmy tutaj dlatego ze lubimy
robotki i to nas powinno laczyc nie dzielic.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zycze wiecej optymizmu.
Ewka

1. Data: 2004-01-14 18:33:56

Od: "Ada" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje drogie Panie,nie róbcie z igły widły.Jest umieszczone,że to praca
przewspaniałej,pracowitej/bez żadnych podtekstów/ Pusi i skoro Ona nie ma
żalu,to po co Wy roztrząsacie tą sprawę,niechże Pusia sie wypowie,czy czuje
się urażona/moim skromnym zdaniem nie powinna. Ada

1. Data: 2004-01-14 20:03:49

Temat: Odp: INFORMATION FOR POLISH
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ada w wiadomości do grup dyskusyjnych
apisał:bu422j$sku$...@i...gazeta.pl...
> [...]
czuje
> się urażona/moim skromnym zdaniem nie powinna. Ada

Ja wyrazilam swoje zdanie, nie obrazajac i nie urazajac nikogo - w
odpowiedzi zarzucono mi mase rzeczy, ktorych nie popelnilam. Kto wiec robi z
igly widly? czy napisanie swojego zdania, chocby bylo odmienne od przedmowcy
jest niedopuszczalne na grupie dyskusyjnej? Czyz nie do tego ona sluzy?

dla mnie koniec tematu

pzdr
yenn

1. Data: 2004-01-14 21:49:12

Od: drzewko <d...@B...netTO> szukaj wiadomości tego autora

Kora wrote:

> Czy juz widzialyscie?
>
> http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=757
&id=47162

> Pozdrawiam
> Kora

Hej!
Ja mam tylko pytanie natury logicznej. Po co szczegolowa instrukcja
poruszania sie po forum - zawierajaca rowniez informacje dotyczace
logowania, w samym srodu tegoz forum. Przeciez jesli ktokolwiek dotrze
do tej instrukcji ma juz na tyle doswiadczenia, ze nie potrzebne sa mu
takie wskazowki...
Ja np. bez Twojego linku tam bym nie trafila... gdyby przedtem zyczliwe
duszyczki nie nauczyly mnie jak sie tam poruszac, logowac itp...
A link zostal podany na grupce, gdzie juz wczesniej byla ta instrukcja...

Pozdrowki
drzewko

Re: pytanie o archiwum
[xxx] podróże