pytanie z testu ogólno-intelektualnego na psychologię:))

1. Data: 2000-03-15 23:23:25

Temat: pytanie z testu ogólno-intelektualnego na psychologię:))
Od: "madae" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hey
Jestem jeszcze uczniem L.O (mi też jest przykro:)) i prawdopodobnie będe
zdawał na psychologię. Zacząłem juz ściągać testy z net-u by się co nieco
przygotować. niestety do częśći z nich nie mam odpowiedzi a na jedno
pytanie nikt z moich znajomych nie potrafi ze 100% pewnością odpowiedzieć ,
więc może wy? (pomimo , że wydać się wam może ono banalne wspomóżcie swą
wiedzą kolegę:))
Pytanie pochodzi z ogólnointelktualnego testu na USMC na rok 98/99 i brzmi:
Jeżeli potwór z Loch Ness jest długi na 20 metrów plus połowę swojej
długości, to ile metrów mierzy?
jak ktos wie o co tu chodzi to proszę o pomoc
THX 4all
madae

1. Data: 2000-03-15 23:59:44

Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik madae <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NXUz4.2169$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> THX 4all
> madae
> jezeli TY jestes dlugi np. na 180cm plus połowę swojej długości to ile
centymetrów mierzysz? Na pewno nie 180 + 90 bo masz stałą długosc 180 a więc
180. Potwór mierzy 20 metrów. A tak apropos pytanie o miarę potwora z
Lochnes jest porównywalne z tym ile aniołów siądzie na główce szpilki i
chyba tak bym na to odpowiedział. Powodzenia na egzaminach! aleXander

1. Data: 2000-03-16 00:02:39

Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-03-16 00:07:35

Od: "aleXander" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aleXander <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:QtVz4.2278$O...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-03-16 01:00:24

Temat: Re: pytanie z testu ogólno-intelektualnego na psycholog
Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Mar 2000 23:23:25 GMT, "madae" <m...@p...fm> wrote:

> Jeżeli potwór z Loch Ness jest długi na 20 metrów plus połowę swojej
>długości, to ile metrów mierzy?

Widziałem odpowiedź 20 więc pozwolę sobie sprostować: 40.

L = 20 + L/2 => L = * 20 = 40.

Życzę szcęscia.
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-03-16 01:11:54

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ronan:

Takie pytania - na psychologie? Ciekawe.

> Życzę szcęscia.

Oj tak, rowniez zycze szcescia. Napewno sie przyda.

Pozdrawiam. :)
--
Czarek

1. Data: 2000-03-16 01:54:59

Temat: Re: pytanie z testu ogólno-intelektualnego na psychol
Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> długości, to ile metrów mierzy?
> jak ktos wie o co tu chodzi to proszę o pomoc

To zart, czy naprawde pytasz ?
Chyba zartujesz, a ja po prostu nie chwycilem dowcipu...
Przepraszam...

DrYazzgod

Piszac do a...@t...pl nie zapomnij podac
mojego Nr abonenta: 580-100-4137-8782

1. Data: 2000-03-16 02:18:09

Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Mar 2000 01:11:54 GMT, "Czarek" <c...@i...com> wrote:

>Takie pytania - na psychologie? Ciekawe.

Jakby nie było, ja zadawałem dwuczęściowy egzamin: pisemny i ustny, z czego
3/4 objętości pisemnego to był test inteligencji, więc...

---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-03-16 02:18:48

Od: Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Mar 2000 02:54:59 +0100, "DrYazzgod" <D...@i...pl>
wrote:

> To zart, czy naprawde pytasz ?
> Chyba zartujesz, a ja po prostu nie chwycilem dowcipu...

Łagodniej... On dopiero chce zdać :-)
---
Pozdrawiam

Michał Kulczycki AKA Ronan

1. Data: 2000-03-16 02:21:00

Od: "DrYazzgod" <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ronan <r...@d...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:q...@4...com..
.

> Widziałem odpowiedź 20 więc pozwolę sobie sprostować: 40.
>
> L = 20 + L/2 => L = * 20 = 40.

Przyznam sie,ze nie zrozumialem tego zapisu " *20 ", ale jestem
kiepski z matmy. Natomiast jezeli ktos z jakiegos powodu nie wie od
razu, to mozna liczyc tak jak ucza w szkole podstawowej rownan z jedna
niewiadoma ( nie pamietam kiedy to bylo, ale chyba w III lub IV klasie
;-)):
L oznacza dlugosc gada
20 + 1/2L = L
20 = L - 1/2L
20 = 1/2L
40 = L
Odp. Robal ma 40 m.
To co napisalem to pewnie jest to samo co wyzej, ale niestety nie
znam sie na tych matmowych symbolach.
W sumie nie powinienem tego w ogole pisac, ale tak jakos zaskoczylo
mnie to pytanie, chociaz musze sie przyznac, ze nie naleze do osob zbyt
rozgarnietych...

DrYazzgod

Piszac do a...@t...pl nie zapomnij podac
mojego Nr abonenta: 580-100-4137-8782