Jak popełnić samobójstwo?

11. Data: 2000-01-10 19:08:14

Temat: Re: Jak popełnić samobójstwo?
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezsenny z Opola napisał(a) w wiadomości: <85c2rg$97h$1@news.onet.pl>...
>Oddam swoje organy, oddam. Napisałem już testament. A co do pętli, to nie
>pytam po to by dowiedzieć się jak się zabić, lecz jak się zabić bez
>zbytecznych cierpień. Życie było dla mnie już wystarczającym cierpieniem,

Zabawny jestes. Jestes mlodszy ode mnie a uwazasz, ze zycie za Toba.
Co do organow - to mile ze jestes filantropem.
Pamietaj, ze nigdy nie jest tak zle, zeby nie moglo byc gorzej...

Adam B.

12. Data: 2000-01-11 08:31:44

Od: Szczurek <s...@i...ch.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie on tez potrzebuje pomocy...

13. Data: 2000-01-11 20:35:44

Temat: Odp: Jak popełnić samobójstwo?
Od: "Waldek" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

11 lat temu byłem w identycznej sytuacji. Teraz wiem, że życie jest piękne.
Niewiele brakowało do skrajności. Dzisiaj wiem że świat i ludzie są wspanial
i.
Przemyśl to.
Waldek

Strzelanie w kosciach