Jak sie pozbyc pszczol, poratujcie???

11. Data: 2006-05-23 08:07:10

Temat: Re: Jak sie pozbyc pszczol, poratujcie???
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message
news:4472b64d@news.home.net.pl...

> Obawiam się, że to osy, nie pszczoły. Prosiłabym o pomoc strażaków.

Myślę, ze nie tak trudno odróżnić pszczołę od osy... Powiesic parę butelek z
pół szklanki piwa wymieszanego z połowa szklanki wody - osy będa sie
topiły...

12. Data: 2006-05-23 10:56:58

Od: "Mariusz M." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja <t...@w...pl> napisał(a):

> zalegly mi sie pod dachem pszczoly w budynku jednorodzinnym, chyba ze dwa
> roje jest ich masa, czym je wygonic lub ewentualnie unieszkodliwic ( to
> ostatecznosc) ?
A nie osy?????
--
Mariusz M.

13. Data: 2006-05-23 11:07:15

Od: "Mariusz M." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja <t...@w...pl> napisał(a):

> zalegly mi sie pod dachem pszczoly w budynku jednorodzinnym, chyba ze dwa
> roje jest ich masa, czym je wygonic lub ewentualnie unieszkodliwic ( to
> ostatecznosc) ?
ehhh dobra...
Miałem na działce gniazdo os wielkosci piłki od koszykówki przyklejone na
strychu. Zrobłem tak:
- poczekałem do listopada az zaczna przysypiać,
- pojechałem na działke zaopatrzony w gazrurkę i killera na owady latajace
(w sprayu),
- w samochodzie siedzial ojciec, z włączonym silnikiem,
- ja wsadziłem rurke w sam środek gniazda, wpsikałem całe opakowanie i
chodu:)
Na wiosne odkurzaczem zebrałem to co zostało.
--
Mariusz M.

14. Data: 2006-05-23 19:44:23

Temat: Odp: Jak sie pozbyc pszczol, poratujcie???
Od: "ja" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko one sa 5m nad ziemia, chyba dzwig bede musial wynajac

15. Data: 2006-05-24 06:29:06

Temat: Re: Odp: Jak sie pozbyc pszczol, poratujcie???
Od: "Mariusz M." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja <t...@w...pl> napisał(a):

> tylko one sa 5m nad ziemia, chyba dzwig bede musial wynajac
Drabine.
--
Mariusz M.

16. Data: 2006-05-24 09:32:24

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> straz powiedziala ze jej to nie dotyczy
można je wybrać, nawet z dziupli wybierałem pszczoły
kropiłem aldehydem który powodował, że wszystkie razem z matka wyszły na
zewnatrz
matkę do rojnicy, kilka piórkiem popędziłem za nią i po 10 minutach cały rój
był w rojnicy, wędrowały jedna po drugiej aby szybciej za matką
gdzie to jest?
SJS

17. Data: 2006-05-24 09:32:52

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> musisz się ich pozbyć, bo niszczą konstrukcję.
nie niszczą
SJS

18. Data: 2006-05-24 09:33:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in message

> [...]
> matkę do rojnicy, kilka piórkiem popędziłem za nią i po 10 minutach cały
> rój był w rojnicy, wędrowały jedna po drugiej aby szybciej za matką

Mrówkowym? Nie podkurzaczką?
Pazerny jesteś... ;-P))))))))))))

19. Data: 2006-05-24 09:34:26

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ja" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> zalegly mi sie pod dachem pszczoly w budynku jednorodzinnym, chyba ze dwa
> roje jest ich masa, czym je wygonic lub ewentualnie unieszkodliwic ( to
> ostatecznosc) ?
mozesz chociaż jedną sfotografować?
SJS

20. Data: 2006-05-24 09:35:41

Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mrówkowym? Nie podkurzaczką?
podkurzaczka trwa dłużej i więcej ich wzlatuje a one powinny iść na piechotę
SJS

problem z pelargoniami
bez w wazonie??
KURDYBANA