Jak to jest z okularami?

11. Data: 2001-09-27 13:42:19

Temat: Re: Jak to jest z okularami?
Od: <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@m...com> napisał w wiadomości
> "cyngle"
> czytania i
>
> Słabsze o ile???

> jednym

Pytasz o ile slabsze? 1.5 dioptrii.Proporcjonalnie to moze niewiele ale w tym
przypadku kazdy krok wstecz jest mile widziany.

12. Data: 2001-09-29 12:33:08

Temat: Odp: Jak to jest z okularami?
Od: "Tusia" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Od 50-tki zaczyna wzrastac wada plusowa. Nieladnie sie to nazywa bo
starczowzrocznosc. Rosnie powoli w sumie do +3 dioptrii do 70-80 roku zycia.
Dla krotkowidzos super bo im maleje ich wada ;)~

>Minusow mam od groma i ciut ciut bo ponad 16.> >

Czyli bedziesz miec -13 w najlepszym wypadku ale 3 dioptrie to duzo.

Otyłość hormonalna.
zegar biologiczny
Sklerodermia
Mięśniaki macicy
czy mam razem z chłopcem pójść do seksuologa?