Jaka roślina?

1. Data: 2002-06-17 16:19:29

Temat: Jaka roślina?
Od: "Master2003" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję jakąś roślinę która szybko rośnie w cieniu. W miejscu gdzie ma
rosnąć jest mało słońca. Polećcie coś :)

2. Data: 2002-06-17 18:53:58

Temat: RE: Jaka roślina?
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Master2003

>Potrzebuję jakąś roślinę która szybko rośnie w cieniu. W miejscu gdzie ma
>rosnąć jest mało słońca. Polećcie coś :)

Asarum splendens
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

3. Data: 2002-06-17 22:25:47

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Asarum splendens

Dobrze by było, jakby jeszcze pokazał co proponuje:
http://www.plantdelights.com/Catalog/Current/Detail/
00720.html
;-)

--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

4. Data: 2002-06-18 01:43:22

Od: "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:aelnk2$coo$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Dobrze by było, jakby jeszcze pokazał co proponuje:
> http://www.plantdelights.com/Catalog/Current/Detail/
00720.html

Jakies laciate to chinskie. Ja wole lokalne Asarum canadensis.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2002-06-18 11:40:52

Temat: Odp: Jaka roślina?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Master2003" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Potrzebuję jakąś roślinę która szybko rośnie w cieniu. W miejscu gdzie ma
> rosnąć jest mało słońca. Polećcie coś :)

A jakieś bliższe szczegóły - to coś ma okryć glebę czy kwitnąć czy zarastać
na metr w górę?
Jeśli to ostatnie, to może pióropusznik strusi?

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2002-06-19 22:32:40

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> [...]
zarastać
> na metr w górę?
> Jeśli to ostatnie, to może pióropusznik strusi?

Jasnota plamista spełni wszystkie warunki które wymieniłaś powyżej ,
dodatkowo rozrasta się bardzo szybko i obojętne jej czy to słońce czy
głęboki cień.

Kronopio
ICQ 82543201

7. Data: 2002-06-20 09:34:30

Od: "Master2003" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasnota plamista spełni wszystkie warunki które wymieniłaś powyżej ,
> dodatkowo rozrasta się bardzo szybko i obojętne jej czy to słońce czy
> [...]

Poprosił bym coś co nie jest chwastem. Najlepiej coś ozdobnego.

Ja sie tak nie bawie....
grzyb
Trawa
Kosiarka