Jakie odmiany Winogrona ?

1. Data: 2003-02-08 05:53:28

Temat: Jakie odmiany Winogrona ?
Od: "Arek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakie odmiany winorośli możecie polecić na
- ścianę zachodnią
- ścianę południową ( bardzo zacieniona przez wielkie dęby rosnące na
granicy działki).

Chodzi mi głównie o smaczne owoce i szybki przyrost
Pozdrawiam - Arek

2. Data: 2003-02-09 12:24:33

Temat: Re: Jakie odmiany Winogrona ?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Arek" <r...@w...pl> writes:

> Chodzi mi głównie o smaczne owoce i szybki przyrost

Wszystkie rosną szybko: od metra do trzech rocznie. Smacznych też jest
dość dużo -- określi może jeszcze jakieś preferencje: kolor, wielkość
jagód, smak, wielkość gron... Być może pomocny będzie serwis
http://www.winogrona.org/.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Uroda mej twarzy nie wsławi,
piękniejsi są, bardziej ciekawi,

3. Data: 2003-02-09 12:32:36

Temat: Odp: Jakie odmiany Winogrona ?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b25gb7$sif$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> granicy działki).
>
> Chodzi mi głównie o smaczne owoce i szybki przyrost
Zapraszam na stronę www.winogrona.org Z opisanych tam odmian będziesz mógł
coś dla siebie dobrać. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Uwagę wszystkich zwracam, ze Arek napisał "Winogrona" z duzej litery! Tak
trzymać :-)))
J.

4. Data: 2003-02-10 20:16:16

Od: "Arek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za namiar na witrynę "winogron"

Pozdrawiam Ar

5. Data: 2003-02-10 20:38:50

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arek <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b2918n$fkb$...@a...news.tpi.pl...
> Dziękuję za namiar na witrynę "winogron"

Cała przyjemność po naszej stronie. :-) Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania
to chętnie służymy ;-)
pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-02-10 20:55:28

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Cała przyjemność po naszej stronie. :-) Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania
> to chętnie służymy ;-)
> pozdrawiam :-)
> Janusz
Słyszałem coś o winnicach w dolinie Waikato między Auckland a Hamilton.
Zaciekawiło mnie że wykarczowano tam wszystkie krzyżówki (zostało tylko 6%)
i zastapiono szczepem Muller-Thurgau.
Ty Janusz oferujesz nam same krzyżówki:-)
:-) Bogusław

7. Data: 2003-02-10 21:35:52

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> Słyszałem coś o winnicach w dolinie Waikato między Auckland a Hamilton.
> Zaciekawiło mnie że wykarczowano tam wszystkie krzyżówki (zostało tylko
6%) > i zastapiono szczepem Muller-Thurgau.

Krzyżówki to zdaje się są to takie kaczki??? Powiadasz, ze je wytępiono?
Barbarzyństwo.
A odmiana Mueller-Thurgau to Riesling x Sylvaner.
Czy można zrozumieć ludzi chodzących do góry nogami???

> Ty Janusz oferujesz nam same krzyżówki:-)
Mueller-Thurgau to odmiana do przemysłowego wyrobu wina typu reńskiego.
Ja zaś namawiam Was przede wszystkim na rewelacyjne odmiany deserowe. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-02-10 21:39:14

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> [...]

> Mueller-Thurgau to odmiana do przemysłowego wyrobu wina typu reńskiego.
> Ja zaś namawiam Was przede wszystkim na rewelacyjne odmiany

Długo to trwało, ale niech będzie czwórka z plusem :-)
:-)Bogusław

9. Data: 2003-02-10 22:25:36

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych >
> Długo to trwało, ale niech będzie czwórka z plusem :-)

Co długo trwało? Wybijanie kaczek?? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

Glorioza