Katowice - zgloscie sie ;-)

1. Data: 2001-11-09 14:42:17

Temat: Katowice - zgloscie sie ;-)
Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro ostatnio wyplynelu na jak akcenty regionalne - to ja szukam osob z
Katowic i okolic ;-)

pozdrowionka
Monika
m...@b...pl

1. Data: 2001-11-09 14:52:24

Temat: Re: Katowice - zgloscie sie ;-)
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu Katowice, tu Katowice, zglaszam sie :-)

Asia

1. Data: 2001-11-09 15:01:38

Temat: Odp: Katowice - zgloscie sie ;-)
Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Ja tez Slazaczka prosto z Katowic, chociaz mieszkam - mam nadzieje, ze nie
na zawsze - w Gliwicach.

Przy okazji: jaka knajpe w naszych okolicach polecilibyscie na wytworna
kolacje? Tak sie sklada, ze moj maz wygral kolacje (cena nie gra roli) wiec
chcielibysmy zaszalec i poprobowac czegos wykwintnego. Co mozecie doradzic?

pozdrawiam!
--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-11-09 16:36:10

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Skoro ostatnio wyplynelu na jak akcenty regionalne - to ja szukam osob z
>Katowic i okolic ;-)

>pozdrowionka
>Monika

To może Podbeskidzie też dołączy?:o)

Ela

1. Data: 2001-11-09 17:14:24

Od: "basia" <b...@n...sikornik.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

czemu masz taką nadzieję? Gliwice ładne miasto - całe życie tu mieszkam:))
Nie powiem, że nie zamieniłabym się np. na Gdynię lub Gdańsk (ach, morze,
nasze morze...) ale i w Gliwicach da się mieszkać:))

A z knajp gliwickich polecałabym Restaurację Indyjską - jeśli lubisz coś
orientalnego. Ja chętnie też chodzę do A Donga, jest tam bardzo miła
atmosfera a i jedzonko dobre i dużo. A z bardziej tradycyjnych - otworzono
coś pod nazwą Spichlerz, nie wiem jaki to jest adres bo jeżdżę tam "na
azymut" - kierunek Tesko i za nim w lewo i pod górkę:)))

Smacznego:))
Baś

1. Data: 2001-11-10 20:15:43

Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9shbhq$r52$...@n...onet.pl...

> To może Podbeskidzie też dołączy?:o)
>
> Ela
>----------------------------
Zglaszam sie poslusznie! Maria T. zamieszkala w Katowicach.
Przepraszam, ale bardzo duzo siedze przy kompie lecz nie w newsach - tam
zagladam w chwilach wolnych coby sie "rozerwac"...czasem polgebkiem cos
mruknac, raczej malomowna jestem.
Ale co wejde na "kuchnie" conajmniej 400 postow nowych. Zaczynam wpadac w
kompleksy. Jest tam ktos od darmowej psychoterapii???.........noooooooooo,
moze byc pouczenie.. co mam biedna robic?
Ktos , nie pamietam gdzie i kiedys powiedzial: (cytuje z pamieci, wiec
wiadomo...pamieec nie ta:)))
Jak Ci w pracy wodka szkodzi; rzuc prace. To co , jak nie nadazam z
czytaniem ?!! Nie moge sie zdecydowac.
Osiolkowi w zloby dano...itp.itd.
Wiec udzielam sie rzadko, ale staram sie czytac.
Serdecznosci wszelkie przekazuje sasiadkom. Maria T.

1. Data: 2001-11-10 20:36:40

Od: "mysza" <p...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katowice zgłaszają się posłusznie. Ja także staram się czytać na bieżąco
(nie bardzo mi to wychodzi ;-(((), pisac się także staram, ale przy tym
nawale pracy (w domu to ja modemowiec jestem, więc odpadam w przedbiegach)
na staraniu zwykle się kończy (buuuuuuuuuuu)

Ania P (wściekła, bo łykend, 21.36, a ona w pracy siedzi)

1. Data: 2001-11-10 21:02:28

Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mysza <p...@f...hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sk38a$r5b$...@m...hoga.pl...
> [...]
> na staraniu zwykle się kończy (buuuuuuuuuuu)
>
> Ania P (wściekła, bo łykend, 21.36, a ona w pracy siedzi)
----------
Mysza !
Ty uwazaj jak bedziesz wracala z pracy ma byc strasznie zimno!
Ubierz sie, chyba ze jestes zmotoryzowana......
Ale "za to jutro niedziela"... a ja bede pracowala ,w domu co prawda ale
calutki bozy dzien buuuuu.
pozdrowionka
Maria T.

1. Data: 2001-11-12 10:23:05

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm to mi az wstyd sie przyznac ze byczylam sie w domku i w sobote do pracy
nie musialam isc... za to niestety dopiero teraz czytam posty bo w domku nie
mam modemiku (chyba dobrze ze wzgledu na moj nalog ;-))) )
witam serdecznie takze Podbeskidzie ;-)))
(mysle ze jak zrobimy silne grupy regionalne to i jakies zawody potem?
;-))))))

w duchu rywalizacji pozdrowienia sle
Monika
m...@b...pl

Użytkownik Maria <t...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9sk4jv$1ft$...@n...tpi.pl...

----------

1. Data: 2001-11-12 11:08:13

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ponownie ;-)
(a po cichu sie przyznaje ze w sobote bylam w pizzerii LaGrotta ponownie...
do menu dodali winko grzane ;-)))))
polecam,,,

Monika
m...@b...pl