spostrzeżenie

11. Data: 2002-01-04 10:33:06

Temat: Odp: Ketoza
Od: "Iza" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...com.au> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> Iza, baardzo ladnie to podsumowalas.

[W dodatku, nie pierwszy raz ;-)]

> Ponownie... jest to jeden z podstawowych bledow "nowych" optymalnych.
> Brak zrozumienia zasad podstawowych zasad zywienia optymalnego
> jest efektem myslenia , ze weglowdany sa "be" - no to ich nie trzeba jesc,
> a to juz wcale, a wcale nie jest zywienie optymalne !!

[Jurku, chyba jeszcze nie miałam okazji poinformować Cię o moich najnowszych
"rewelacjach" co do własnych moich ciał ketonowych - spadły mi po
zwiększeniu białka, przy węglowodanach=50g ... co oczywiście jest całkowicie
zrozumiałe :-)]

> Tak jest. Stad tez szczegolnie na poczatku i rownie szczegolnie w
przypadku
> diety Atkinsa nastepuje gwaltowny czasami spadek wagi, ale ... w
wiekszosci
> wlasnie jest to utrata WODY, a nie wlasnego tluszczu.

[Tylko dlaczego nikt nie dodaje przy okazji, że konieczne jest uzupełnianie
poziomu magnezu żeby nie wpakować się w różne inne "biedy"?]

> badania
>
> Nie klocic sie z Iza !!! :-))))))))))

[Jureczku, mnie też jest miło Cię tu widzieć ... :-)))]

> Mowisz o pacjentach, to znaczy wnioskowac by mozna , ze te informacje
> dotyczace nieszkodlowosci stanu ketozy pochodza od lekarzy ??
> Z jakimi Ty lekarzami rozmawialas ?

[Lekarzami? Chińskim, optymalnym i polskim. Ale i tak wszytkiego tak
naprawdę dowiedziałam się z literatury. I nie moja wina, że tam ludzi z
ketozą nazywają pacjentami :-)

Pozdrawiam, Iza]

12. Data: 2002-01-04 15:04:09

Temat: Re: Ketoza
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNisia"
> Z tego , co rozumiem , biedny Pawełek Różański gra role czarnego
> charakteru ;-)) No cóż , jako , że moim zadaniem jest bronienie chciałam
> stanąć w jego obronie ( min dlatego , że pije mleko i jada płatki ;-) )
. Z
> tego co zauważyłam Jego opinie są raczej wyważone

Ja co prawda nie staję w jego obronie (stoimy raczej po przeciwnych
stronach barykady, ale i w tej barykadzie są luki pozwalające na stanie
jakby nieco pośrodku), ale szanuję go za nieoceniony wkład w utworzenie
tej grupy :)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

13. Data: 2002-01-05 18:10:26

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...com.au> wrote in

> [...]
> grupach "optymalnych" , a potem Pawelek Rozanski to wszystko zbiera
> i wypisuje jakie to zywienie optymalne jest niebezpieczne dla zdrowia,

Jureczku, oto fragment z
http://www.optymalni.com/Publikacje/Zasady_Diety_Opt
ymalnej/zasady_diety_o
ptymalnej.html:

'Produkty "Niejadalne" Dla Człowieka przy Żywieniu Optymalnym
Cukier, słodycze
Miód
Owoce i przetwory owocowe : dżemy, kompoty
Ryż i kasze
Chleb i pieczywo
Ciasta, kluski, potrawy mączne
Ziemniaki
Mąka ziemniaczana
Groch i fasola
Słodzone płyny
Inne produkty pochodzenia roślinnego
Sól według smaku, aż do zupełnego zaprzestania dodawania soli do potraw,
bowiem przy żywieniu optymalnym wszystkie składniki mineralne występują w
optymalnych ilościach i proporcjach w dostarczanych produktach.'

Nie jest moją winą, że na stronach dotyczących DO (a pewnie i w
książkach) podawane są informacje, które powodują powstawanie stanów
szkodliwych dla zdrowia. Gdyby informacje były podawane rzetelnie, to być
może nie miałbym o czym 'pisać' (bo to jest tylko zbiór postów, nie
pisanie)... Tak na marginesie, to widziałeś kiedykolwiek ten zbiór (idę o
zakład, że nie, bo Ci go nie wysyłałem), czy tak tylko...

--
/**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

14. Data: 2002-01-05 18:14:34

Temat: Re: [offtopic] Odp: Ketoza
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"HaNisia" <j...@p...onet.pl> wrote in

> Z tego , co rozumiem , biedny Pawełek Różański gra role czarnego
> charakteru ;-))

Rolę 'wege ofiarnego' raczej. To dlatego, że zacząłęm czytać grupę o
DO, ale nie przeszedłem na DO, zapewne. ;-)

> Z tego co zauważyłam Jego opinie są raczej wyważone

Och, wyważone! Kryptoweganin i niebezpieczny ekstremista, słowo. ;-)

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

15. Data: 2002-01-05 18:19:58

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> wrote in

> Ja co prawda nie staję w jego obronie (stoimy raczej po przeciwnych
> stronach barykady,

Rajt.

> ale i w tej barykadzie są luki pozwalające na stanie
> jakby nieco pośrodku)

Staram się być 'pośrodku', przynajmniej dopóki chodzi o samo
odżywianie, bez mieszania w to ideologii różnych maści.

>, ale szanuję go za nieoceniony wkład w utworzenie tej grupy :)

??? Chodzi o te drobne sugestie przy RFD? 8-o Zawsze tak robimy
(stali bywalcy pl.news.nowe-grupy; fakt, tu byłem bardziej
zainteresowany), tylko ludzie się zwykle obrażają (że ktoś śmie
krytykować/zmieniać ich *genialną* propozycję), a nie szanują.
Dzięki. :-)

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****