Odp: Komu karta parkingowa?

1. Data: 2005-12-19 10:08:42

Temat: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2005-12-19 10:34:57

Temat: Re: Komu karta parkingowa?
Od: "zbig" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji komisji orzekającej, aby moje córce przyznano karte parkingową,
musiałem wykazać , ze posiada upośledzony narząd ruchu. Pomimo znacznej
koslawości stóp, ich nieprawidłowej budowy i w związku z tym znacznym
utudnienieniem chodzenia karte przyznano jej tylko dzięki mojej stanowczej
postawie. Gdybym nie uczestniczył w tej komisji , karty by nie dostala.
Podobno sa naciski na komisje, aby ich nie wydawac zbyt wiele.

3. Data: 2005-12-19 13:06:32

Od: kubus <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Dec 2005 11:34:57 +0100, "zbig" <z...@g...pl>
wrote:

>Podobno sa naciski na komisje, aby ich nie wydawac zbyt wiele.

Jak sa naciski to znaczy, ze kryteria sa niekonkretne.

Kubus

4. Data: 2005-12-19 18:24:14

Temat: Re: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-19 11:08,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jagna
napisał(a):

> [...]

Witam
lubi się pani powoływać na starożytnych Rzymian co jak sądzę w Pani
mniemaniu dodaje splendoru wypowiedzi powagi itd itp. Pozwolę sobie i
ja powołać się na owych rzymian z przed tysiącleci. Mawiali oni również
(wybaczy pani że nie po łacinie ) iż:

dopóki nie udowodni się winy człowiek jest nie winny.

W świetle ustawy na którą się pani powołuje osobą która może
korzystać z Karty Parkingowej To :

a) osoba niepełnosprawna ( osoba o obniżonej sprawności fizycznej)
b)opiekun takiej osoby ( osoba sprawna )

Cóż wiemy o tej Pani. nic poza tym że kogoś wkurza.Bardzo możliwe że
spełnia któryś z powyższych warunków . A przynajmniej nie mamy
bezspornych dowodów na to że owych warunków nie spełnia co powoduje że
należy uznać iż jest nie winna bezprawnego stosowania karty Parkingowej.
Tak wiec pani stwierdzenia cytuje:

> (...)Musi Pan jednak pamiętać, że _ta_ pani ma _chody_(...)

Złamaniem owej zasady więcej. Jest oszczerstwem. Chyba że ma pani jakieś
dowody na to że owa Pani złamała prawo. Jeśli tak to proszę iść do
prokuratury.
Piotr
--
/Dobrego człowieka nie może spotkać nic złego: przeciwieństwa nie/
/chodzą ze sobą w parze./

5. Data: 2005-12-19 19:51:32

Temat: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M :) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:do6u5m$2ru$...@n...dialog.net.pl...
napisał(a):

> [...]
(wybaczy pani że nie po łacinie ) iż:

dopóki nie udowodni się winy człowiek jest nie winny.

Szanowny Panie;

Jeżeli Pan chce być pierwszym wsród równych- primus inter pares, to:

dopóki nie udowodni się winy człowiek jest nie winny

W jezyku łacińskim będzie:

Nulla poena sine culpa

Non tam praeclarum est scire Latine, quam turpe nescire!
W języku polskim: Znać łacinę jest chwalebnym, jak haniebnym
jej nie znać.

Ukłony

J.

6. Data: 2005-12-19 20:25:35

Temat: Re: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-19 20:51,na pl soc inwalidzi wielce szanowny(a) , jagna
napisał(a):

> [...]

> Non tam praeclarum est scire Latine, quam turpe nescire! W języku
> polskim: Znać łacinę jest chwalebnym, jak haniebnym jej nie znać.

Dobry Wieczór

Widzi Pani mnie bliższy od "Pierwszy miedzy równymi" jest ten cytat czy
raczej droga :
Czy na to złym okiem patrzysz, że ja jestem dobry?" Tak ostatni będą
pierwszymi, a pierwsi ostatnimi>>.<Mt 20.15-16>

Wynika z tego wprost że wcale nie szukam "pierwszych krzeseł w Synagodze"

a co do nauki łaciny faktycznie nie uczyłem się jej gdyż W liceum moim
na profilu który ukończyłem łaciny po prostu nie było a zbyt mało
wiedziałem z dziedziny chemii by pchać się na biol chem gdzie łacina
wykładana była:) Poza tym przypominam równie klasyczne"Polacy nie gęsi i
swój język mają"
--
Piotr
(..)Ale ani głosy totalnej krytyki mnie nie zabiją, ani pochwały nie

7. Data: 2005-12-20 06:50:31

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jezeli moge wtracic (nie strącić!)

>Non tam praeclarum est scire Latine, quam turpe nescire!
>W języku polskim: Znać łacinę jest chwalebnym, jak haniebnym
>jej nie znać.

A wiec pohanbiony ludu wloski cos o lacinie zapomnial, jednakoz ostalu sie
wyjatki chwalebne...

pozdr.
Arek zwolennik nowoczesnego niewolnictwa - czyli pracodawca :-) hahaha

8. Data: 2005-12-20 16:04:37

Temat: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr M :) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:do74vu$9qh$...@n...dialog.net.pl...
napisał(a):

> [...]

>Wynika z tego wprost że wcale nie szukam "pierwszych krzeseł w Synagodze"

Przykro mi ale nic Panu nie poradzdę. W synagodze- bożnicy, nie byłam.

Ze znanych osób do synagogi chodzą:

Adam Michnik - Aron Szechter
Karol Modzelewski -Samuel Mendel
Marek Borowski- Szymon Bermam.
Mimo iż jestem par excellence słowianką, MGD; piszę bona fide. Nie jestem
antysemitką.

Ukłony

J.

9. Data: 2005-12-20 16:20:50

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Komu karta parkingowa?
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-20 17:04,, jagna napisał(a):

> [...]
> Marek Borowski- Szymon Bermam.
> Mimo iż jestem par excellence słowianką, MGD; piszę bona fide. Nie jestem

Hmmmmm

Nie no wygłaszanie antysemickich bredni wcale nie świadczy o tym że sie
jest antysemitą. Swoją drogą Ktoś ktoś mieni się doktorem filologii
polskiej nie wie skąd pochodzi cytat o krzesłach w Synagodze wstyd :(
wogóle wstyd mi za panią po tym co pani napisała. Nawiasem mówiąc wizyta
w Synagodze to bardzo pouczające doświadczenie. dla chrześcijanina
osobiście sprawdziłem.

Piotr

10. Data: 2005-12-20 17:19:47

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

[...]

Ja mam jedynie 33 lata i tylko srednie wyksztalcenie, ale z moich bogatych
osobistych doswiadczen wynika, iz posiadana wiedza nie idzie w parze z
inteligencja, idealnie by bylo zeby szla - ale niestety czesto tak nie jest.
Wiec widzialem w swoim zyciu juz ludzi z wysokim wyksztalceniem i wielkim
mniemaniem o sobie, ktorzy nawet zupy z torebki ugotowac nie mogli, a o
zmywaniu talerza po sobie nie bylo mowy. Znalem tez kiedys profesora... ale
to inna historia. Wiec Piotrze nie ma sie co dziwic ze nawet profesor moze
byc idio... (chcialem powiedziec nie robic zakupow w Mediamarket) choc nie
twierdze ze tak jest w tym przypadku. Ja tam sie nie znam dobrze na niczym,
jestem slabo wyksztalcony, nie mam pojecia o lacinie, jak rowniez o teorii
wzglednosci. Prawdopodobnie biegal bym teraz na bosaka z patykiem w reku,
gdyby nie ta grupa - co moge se na niej popisac, to moje. Jedynym czy moge
(tak mysle) Pani Jagnie zaimponowac to tym ze czasami potrawie bardzo glosno
pierdnac, a co ciekawe nic przy tym smrodu nie czuc, i to mnie nurtuje,
czemu?

pozdrawiam
Arek

TEST
telepraca dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim
Komu karta parkingowa?
Ďă¸ŰÁůşĎ˛Ę
Odp: Likwidacja PFRON-u