LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH!!

11. Data: 2001-03-24 11:42:30

Temat: Re: LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH!!
Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doctore" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:99eqpb$s7r$2@news.onet.pl...
> Szkda gadać- myślę że już nie ma na ciebie lekarstwa.

LEKARSTWA NIE MA NA MORDERCOW W KITLACH.
NIESTETY.

12. Data: 2001-03-24 11:43:22

Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kamil" <k...@p...e.pl> napisał w wiadomości
>
> Sam sobie przeczysz!
>
> Dowód:
> Jeszcze żyjesz

NIE PRZECZE SOBIE.
MORDOWAC MOZNA NA RATY POPRZEZ NIEUDZIELENIE POMOCY MIMO BRANIA KASY.

13. Data: 2001-03-24 13:57:20

Od: "derro" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

albo powiedz konkretnie ,albo przestań pieprzyć głupoty

14. Data: 2001-03-24 14:57:34

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Kamil, a nie mozesz zmienic lekarza? Nie wszyscy to mordercy, nawet jesli
ten jest...
zycze zdrowia

delaRue

15. Data: 2001-03-24 19:21:57

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ciężki przypadek psychozy maniakalno - depresyjnej nie ragującej na żadne
leczenie.
Dobre rady i słowo nie pomagają. Może wymiana oleju pomoże.:))))))))))
Ciekawe jaki były dobry.

Doctore
Doctore
"Szkoda śliny żeby rozmawiać bezproduktywnie"-
prof dr.hab. med. Kazimierz Ostrowski

16. Data: 2001-03-25 13:30:34

Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik doctore <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:99is5v$j17$...@n...onet.pl...
> [...]
żadne
> leczenie.
> Dobre rady i słowo nie pomagają. Może wymiana oleju pomoże.:))))))))))

Wiesz, mozna sie posmiac, ale jak facet jest naprawde chory, to nie
zamienilbym sie z nim za nic, nawet za cene bycia najoryginalniejszym
gosciem w towarzystwie...
Zreszta tego chyba nie leczy sie dobrymi radami i slowem... a skoro on sie
leczy bez rezultatu...Powiem ci, ze lekko mnie to przeraza: jak mozna nie
moc mu pomoc???
Echch...

mateusz

17. Data: 2001-03-25 16:41:44

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kamil" <k...@p...e.pl> napisał (a) ...
> NIE CHODZI MI O ABORCJE CZY EUTANAZJE.
> DO LEKARZY CHODZE I NIC MI TO NIE DAJE.
> NIC OPROCZ ZBLIZANIA SIE DO GROBU......

Po pierwsze przestań wrzeszczeć.
Po drugie zbliżanie się do grobu zaczyna się w momencie narodzin.
Po trzecie lekarze niekoniecznie muszą w tym uczestniczyć, bo to jedyna
pewna rzecz na tym świecie - że wszyscy umrzemy.

Justyna

18. Data: 2001-03-26 05:58:49

Od: a...@s...pl.eu.org (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Delarue in <99krv0$op4$1@news.onet.pl> wrote:
> [...]
>leczy bez rezultatu...Powiem ci, ze lekko mnie to przeraza: jak mozna nie

No więc wychodzi poniekąd na to, że ów facet ma rację. Nie tak skrajnie
rzecz jasna, ale ktoś tu ewidentnie spieprzył robotę.

--
Marcin Dębowski
[pl,en>de>ru>nl] PGP50xBF7A805A

19. Data: 2001-03-27 01:25:51

Temat: Re: LEKARZE TO .....
Od: "J&R" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz, zauwazylem, ze dramatyczny list Kamila wywolal sporo emocji w waszej
grupie.
Lęk przed lekarzami na pewno nie dotyczy tylko chorych psychicznie. A
historia medycyny , jej mod, trendow , zwrotow i pomylek zdaje sie to
zjawisko uzasadniac. Lekarze opieraja sie na wiedzy medycznej, a ta zmienia
sie zaskakujaco szybko. Leki dawniej powszechnie stosowane dzis sa
wycofywane z produkcji jako wysoce szkodliwe. A i tak w dalszym ciagu nie ma
chyba lekow doskonalych, samo zas leczenie czesto wiaze sie z kosztami nie
tylko finansowymi ale rowniez tzw efektami niepozadanymi/ubocznymi terapii,
niestety nierzadko trwalymi i nie majacymi ze zdrowiem nic wspolnego.
Zdecydowalem sie odpowiedziec na post Kamila poniewaz z wlasnego
doswiadczenia wiem, ze leczenie psychiatryczne jest czasami bardzo trudne i
zanim osiagnie sie jakis postep moze minac duzo czasu i cierpienia.Wiedza
psychiatryczna jest ciagle dosc niepewna, a na skuteczny lek najlepsi
specjalisci "trafiaja" czasami zupelnie przypadkowo.
Zas co do lekarzy...coz przepisuja leki psychotropowe, ktore nierzadko
prowadza do agranulocytozy,lub po prostu uposledzenia odpornosci organizmu,
ale zaden ze znanych mi psychiatrow nigdy nie skierowal mnie na badanie
krwi. Lekarz ogolny natomiast dziwil sie ze nie moze wyleczyc trwajacego 3
miesiace zapalenia zatok zadnym antybiotykiem...
Zaiste trzeba miec duzo zdrowia zeby sie leczyc...
Czego Tobie Kamilu i pozostalym grupowiczom zycze!

A medycyna z lekarzami i tak dokonuja zdumiewajacych rzeczy.

ps. interesujace sa proporcje postow wyszydzajacych i wspierajacych Kamila,
a jest to grupa skupiajaca osoby z "obu stron" tych potrzebujacych
pomocy
i jak mniemam studentow oraz lekarzy (pomagajacych czy tylko
zainteresowanych chorobami?)

20. Data: 2001-03-27 10:51:49

Od: "Blade Runner" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz, zaraz...
Czlowiek pisze, ze jestem morderca, a ja nie uwazam sie za morderce. Nie po
jest ta grupa, zeby rozni ludzie mogli obrazac innych. Rozumiem, ze
psychiatria to dyscyplina dosc szczegolna, gdzie leczyc trzeba pacjentow
"roznie" oceniajacych lekarza i jego rodzine (a zwlaszcza matke) ale co
wnosza tego typu posty? To jest taka polska telemedycyna - klient pisze ze
jestem morderca, a ja mam dociekac co mu dolega i jak mu pomoc. Gdyby chcial
pomocy, to by napisal o co chodzi, on po prostu chce komus przy... . a
bledem jest, ze w ogole komentujemy te paszkwile. Bije sie w piersi.
Piszacemu chodzi przeciez o jakas reakcje i cel osiagnal, nie oczekiwal
chyba odpowiedzi pelnych entuzjazmu. Dla pewnosci rozeslal ten bzdet po
innych grupach, a to juz spaming.
No, rozpisalem sie, ale jestem chory i mam troche czasu. Mysle, ze trzeba
konczyc ten magiel.

Pozdrawiam

PS: Jesli pacjent uwaza, ze lekarz jest morderca, to lekarz nie jest w
stanie mu pomoc. Wyjatek stanowia w 3D pijani i ... no wlasnie... chorzy
psychicznie.

kiedy i jak leczyc przepukline?
badanie na okreslenie poziomu fluoru w organizmie.
Pobudzenie
choroba lokomocyjna
melanoza - pomocy!