Lidka Ogrodniczka

1. Data: 2003-06-30 13:20:24

Temat: Lidka Ogrodniczka
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za moim pośrednictwem Lidka Ogrodniczka Was pozdrawia.
Ona Was czyta, niestety ta amerykańska nowoczesność nie pozwala jej na
pisanie na grupę choc bardzo by chciała.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2003-06-30 14:01:39

Temat: Re: Lidka Ogrodniczka
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Za moim pośrednictwem Lidka Ogrodniczka Was pozdrawia.
> Ona Was czyta, niestety ta amerykańska nowoczesność nie pozwala jej na
> pisanie na grupę choc bardzo by chciała.

Lidko! Sprobuj przez Google. Trzeba tam zalozyc konto, ale chyba jest to bezplatne.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2003-06-30 14:23:14

Temat: Odp: Lidka Ogrodniczka
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:7pXLa.261083$V...@t...neo.rr.com.
..
> "Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Lidko! Sprobuj przez Google. Trzeba tam zalozyc konto, ale chyba jest to
bezplatne.

Jesteś z tamtych landów, masz bliżej to nauczże krajankę jak to się robi :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2003-06-30 17:55:38

Od: p...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Lidko! Sprobuj przez Google. Trzeba tam zalozyc konto, ale chyba jest to
bezplatne.

Nie wiem czy to zadziała, jeszcze całkiem niedawno wiadomości wysyłane za
pomocą Googli były w hierarchii pl.* odrzucane. Ale jest inne wyjście - założyć
sobie konto na onecie albo w gazeta.pl, wtedy można wysyłać z dowolnego kompa
podłączonego do internetu.

pozdrawiam
Piotr

5. Data: 2003-07-01 04:43:15

Od: l...@y...com (ogrodniczka) szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Za moim po?rednictwem Lidka Ogrodniczka Was pozdrawia.
> Ona Was czyta, niestety ta ameryka?ska nowoczesno?? nie pozwala jej na
> pisanie na grup? choc bardzo by chcia?a.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Dzieki Janusz za przekazanie pozdrowien Grupie. Nie bede sie zabawiac
w czulosci i rozpisywac, zapewne znow widac mnie nie bedzie...wrrr!
A jesli widac, to prosze mi pomachac lapka cobym wiedziala o tym! :-)
Sciskam Grupo,

Lidka - ogrodniczka

6. Data: 2003-07-01 04:46:16

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ogrodniczka <l...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:f...@p...google.
com...
> A jesli widac, to prosze mi pomachac lapka cobym wiedziala o tym! :-)
> Sciskam Grupo,
>
> Lidka - ogrodniczka
Cześć! :-))
Tym razem Cię widać. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2003-07-01 04:48:17

Od: l...@y...com (ogrodniczka) szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message > Lidko! Sprobuj
przez Google. Trzeba tam zalozyc konto, ale chyba jest to bezplatne.

> Pozdrowienia,
> Michal

Miiichaaaal! Toz to ja sle przez Google. Robie to od czasu, kiedy
napisalam moj 1wszy post...wtedy dzialalo. Nie zmienialam nic jesli
chodzi o internet (ameritech). Dzialalo i przestalo. Wiec nie wiem
naprawde co sie dzieje z ta cala "mechanizacja".

Pozdrawiam serdecznie,

Lidka - ogrodniczka

8. Data: 2003-07-01 14:02:58

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"ogrodniczka" <l...@y...com> wrote in message

> [...]
> w czulosci i rozpisywac, zapewne znow widac mnie nie bedzie...wrrr!
> A jesli widac, to prosze mi pomachac lapka cobym wiedziala o tym! :-)

Potwierdzam i macham.

Pozdrowienia,
Michal

9. Data: 2003-07-01 14:24:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:mwgMa.313067$V...@t...neo.rr.com.
..
> "ogrodniczka" <l...@y...com> wrote in message

> Potwierdzam i macham.

No to ja też machę, widać jak na dłoni :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-07-02 09:08:26

Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@y...com (ogrodniczka) napisał(a):
> A jesli widac, to prosze mi pomachac lapka cobym wiedziala o tym! :-)
Tym razem widać, proponuję jednak korzystać z innego serwera news bo
wiadomości z Googli idą bardzo okrężną i niepewną drogą (a w pewnym momencie
były z premedytacją wycinane przez polskie serwery - podobno ze względu na
spam).
pozdrawiam
Piotr

winorosl...
poszukuje działki rekreacyjnej
czeresnia i robale
leszczyny
[ALLEGRO] Pompka do usuwania kleszczy, żądeł, jadu