Lilium martagon

61. Data: 2003-12-05 17:55:47

Temat: Re: Lilium martagon
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bqqc1a.3vue0j9.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wiedźma Horpyna była całkiem przy kości mogą więc być wyjątki

Hejka. No właśnie. Oto masz Henryku przykład współczesny z forum Onetu:
"Ta sucha cwana jędza Rapaczyńska nie dość, że starała się zwinąć konfitury
to jeszcze na dodatek ma nadprzyrodzone zdolności poznawcze."
Pozdrawiam poznawczo Ja...cki

62. Data: 2003-12-06 00:14:57

Temat: Odp: Lilium martagon
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.1
.38...

> Basiu, jak nas dwie bedzie do lopatki, to kto uwage odwroci?
> Moze Janusza namowic, a potem splacimy mu w naturze, w cebulach lilii
> znaczy?
Zawsze do usług. :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Dobre chociaż to, że do łopaty mnie nie chcecie... :-)
J.

63. Data: 2003-12-06 13:34:14

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@c...pl ("Jan P. Cieciński") wrote in

> Lilia złotogłów też jest rośliną jadalną - jej cebule można jeść, a co
> ważne nie zachodzi obawa pomylenia ich z innymi, trującymi.

Ale zjedzona cebula kiepsko rosnie.... :-(
Pozdrowienia - Ewa Sz.

64. Data: 2003-12-06 13:39:34

Temat: Re: Odp: Lilium martagon
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in

> Zawsze do usług. :-))
> Dobre chociaż to, że do łopaty mnie nie chcecie... :-)

O!
No prosze, mezczyzna, na ktorego mozna liczyc :-)
Moze jednak sie uda z tymi lelujami...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

65. Data: 2003-12-06 14:01:43

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> O!
> No prosze, mezczyzna, na ktorego mozna liczyc :-)
> Moze jednak sie uda z tymi lelujami...

A jak Janusz bedzie uwage odwracal? Opowiadajac gospodarzom o winoroslach? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

66. Data: 2003-12-06 18:30:54

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak Janusz bedzie uwage odwracal?
> Opowiadajac gospodarzom o winoroslach? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Będzie ich mamił wzrokiem:-))

Pozdrawia teatralnie boletus