Odp: Logest - czy kroras z pan stosowala?

From: "WALDIM" <w...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Logest - czy kroras z pan stosowala?
Date: Thu, 31 Aug 2000 22:09:09 GMT

Kazda z Was jest inna...
gdybyscie sie zamienily tabletkami to bardzo mozliwe ze wasze opowiesci nie
byly by takie optymistyczne...
opowiadanie ze ja bralam to i to i bylo super a ja bralam tamto i do D jest
pozbawione sensu...
pierwsze 3 miesiace sa potrzebne na ustawienie organizmu do pracy z nowymi
dawkami hormonow...
czasami nie sa potrzebne az 3... a czasem potrzeba wiecej..

--

pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny