Lublin - firma farm. z okolic Ambramowickiej

1. Data: 2004-03-30 06:15:06

Temat: Lublin - firma farm. z okolic Ambramowickiej
Od: MJX <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów
farmaceutów orientuje się coż to za firma
produkująca leki czy też dystrybutor leków
znajduje się w Lublinie na ul. Abramowickiej
czy też w najbliższej okolicy Abramowic???

Jesli ktos mi odpowie to zdradzę mu tajemnicę
do czego ta informacja jest mi potrzebna :)

2. Data: 2004-03-30 13:02:40

Temat: Odp: Lublin - firma farm. z okolic Ambramowickiej
Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy też w najbliższej okolicy Abramowic???
> Jesli ktos mi odpowie to zdradzę mu tajemnicę
> do czego ta informacja jest mi potrzebna :)

Chodzi o Markmed - tabl. z krzyzykiem ?/
to ulica Zamenhoffa .
r.

Efectin - skutki uboczne
Gronkowiec złocisty