MOJE NAGIE ZDJĘCIA !!!!

1. Data: 2000-04-21 13:44:46

Temat: MOJE NAGIE ZDJĘCIA !!!!
Od: "Paweł Dąbrowski" <p...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję programu do testu(ów) MMPI/MMPI-2.
Poszukuję DESPERACKO :)

1. Data: 2000-04-24 19:29:26

Temat: Re: MOJE NAGIE ZDJĘCIA !!!!
Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2000 13:44:46 GMT, "Paweł Dąbrowski"

>Poszukuję programu do testu(ów) MMPI/MMPI-2.
>Poszukuję DESPERACKO :)

ZAYEBISTY TYTUL!!!!!!!!

ROTFL!!!!!!
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl - prywatne
UIN 25481040 r...@s...com.pl - strona

1. Data: 2000-04-25 13:03:53

Temat: Odp: MOJE NAGIE ZDJĘCIA !!!!
Od: "Paweł Dąbrowski" <p...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paul Radetzky <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...task.gda.pl...
> On Fri, 21 Apr 2000 13:44:46 GMT, "Paweł Dąbrowski"

> ZAYEBISTY TYTUL!!!!!!!!
>
> ROTFL!!!!!!

W innym przypadku nigdy byś tego posta nie przeczytał...

1. Data: 2000-04-25 22:21:09

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Apr 2000 13:03:53 GMT, "Paweł Dąbrowski"

>W innym przypadku nigdy byś tego posta nie przeczytał...

Hmmm... No nie wiem, bo najpierw chcialem Cie nie czytajac
__splonkowac jako zboczenca___ :))))) Bo wiesz, gdybys sie podpisal
jako dziewczyna, to jeszcze bym dal cos w stylu "watch thread" ktory
sciaga wszystkie wiadomosci z threada :))))))

Radze to zrobic, podpisz sie "MOJE NAGIE ZDJECIA" jako np. jakas tam
pani i daj linka do JPG'a z pytaniem... To dopiero bedzie skuteczne
:)))))

1. Data: 2000-04-26 08:44:05

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Paul Radetzky napisał(a) w wiadomości: <3...@n...task.gda.pl>...

> ZAYEBISTY TYTUL!!!!!!!!
>
> ROTFL!!!!!!

No prawieoff topic, bo z powyższym się zgadzam. Wyjaśnij mi, jak możesz, to
ROTFL, bo
sen z poowiek mi spędza skrót ów.
Może być na priva

Pozdrówka
Moncia

1. Data: 2000-04-26 20:05:50

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Apr 2000 10:44:05 +0200, "Moncia"
<m...@h...com> wrote:

>No prawieoff topic, bo z powyższym się zgadzam. Wyjaśnij mi, jak możesz, to
>ROTFL, bo
>sen z poowiek mi spędza skrót ów.
>Może być na priva

Mam takie specyficzne poczucie humoru... Nie bawi mnie sytuacja, gdy
np. idzie ktos i sie przewroci, ale raczej gdy cos mnie TOTALNIE
ZASKOCZY. Przyklad. Nie z zycia wziety. Wchodzisz do swojego pokoju, a
tam jest dwumetrowy pluszowy mis. Najpierw zdziwienie, potem okazuje
sie, ze to prezent, czy to nie bedzie zaslugiwac na ROTFL? Bo dla mnie
calkowicie - TAK!
W tym przypadku chcialem splonkowac za tytul, ale z ciekawosci
sciagnalem bo jeszcze w zyciu czegos takiego nie widzialem (by ktos
cos takiego rzucil na usenet). Spodziewalem sie jakiegos zboczka i
chcialem juz splonkowac, a tu TAKA NIESPODZIANKA... Totalnie mnie
"zalamal", "zamurowal" autor tekstu, potem przyszedl ROTFL.

Czy wyjasnilem dosyc dokladnie? ;))))

1. Data: 2000-04-27 05:23:27

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) writes:

> Czy wyjasnilem dosyc dokladnie? ;))))

Nie. ROTFL to rolling on the floor laughing - czyli tarzanie sie ze
smiechu po podlodze.
To, ze ktos tego moze uzywac w zupelnie innym kontekscie/znaczeniu to
inna bajka.

A w ogole to tutaj niedawno bylo o tym jak to kobiety kreca i nie
mowia wprost ;)

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-04-27 20:07:50

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Apr 2000 22:23:27 -0700, n...@p...ninka.net wrote:

>Nie. ROTFL to rolling on the floor laughing - czyli tarzanie sie ze
>smiechu po podlodze.
>To, ze ktos tego moze uzywac w zupelnie innym kontekscie/znaczeniu to
>inna bajka.

Przepraszam, ale wg Ciebie "NIE MOGE" sie tarzac ze smiechu gdy
zobacze taka sytuacje?

1. Data: 2000-04-28 07:51:28

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ale wg Ciebie "NIE MOGE" sie tarzac ze smiechu gdy
> zobacze taka sytuacje?

Oczywiscie ze mozesz robic co chcesz, ale to nie jest jednoznaczny
kontekst... i ktos moze to zle zrozumiec.
Nie latwiej po prostu rozwinac skrot?

1. Data: 2000-04-28 09:28:50

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>Oczywiscie ze mozesz robic co chcesz, ale to nie jest jednoznaczny
>kontekst... i ktos moze to zle zrozumiec.
>Nie latwiej po prostu rozwinac skrot?

Tak czy siak, wielkie dzięki za definicję i przykłady.

Oświecona Moncia

psychoanaliza
NIE MAM POMYSLU NA SUBJECT. PRZEPRASZAM.
WODOLEJSTWO !!!
WITHOUT YOU I'M NOTHING
czy to coś złego?