Makrela wedzona z czym w salatce?

1. Data: 2002-02-16 11:01:02

Temat: Makrela wedzona z czym w salatce?
Od: Edek Spozniony <e...@h...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Skusilem sie rekalama " Bulki duze - 15 groszy" i by glupio nie
wygladalo dokupilem do tego wedzona makrele.
Czym wzbogacic salatke by znalezli sie na nia chetni?

Pozdrowienia
Edek

1. Data: 2002-02-16 11:55:59

Temat: Re: Makrela wedzona z czym w salatce?
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dokupilem do tego wedzona makrele. Czym wzbogacic salatke by znalezli sie

Posiekana makrela, cebulka, ogorek malosolny (kiszony), sol, pieprz, troche
majonezu. Wymieszac i na bulke ))

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-02-16 12:51:48

Temat: Odp: Makrela wedzona z czym w salatce?
Od: "MateuszW" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Makrele rozetrzec z bialym serem (tlustosc dowolna), jajkiem na twardo
(ilosc uzalezniona od ilosci sera ... zazwyczaj daje na pol kostki sera i
rybke wedzona jakies dwa - trzy jajka) i koncentratem pomidorowym (tak ze
dwie lyzeczki od herbaty). Sol i pieprz do smaku. Jak za "suche" to mozna
dodac troche oliwy lub majonezu. Jak za malo "ostre" dodac troszke
musztardy. I wychodzi cos co u mnie w domu zwa "chadztwo" :). I na bule i
szamac :)

--
Zawieszony w czasie i przestrzeni
MateuszW

1. Data: 2002-02-16 14:25:29

Od: "KurCzaCzeK" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasta z makreli
makrele pociac w kawalki a nastepnie rozgniesc,jajko na twardo pokrojone w
kostke,ogorek kiszony tez w kostke razem wymieszac tak zeby powstala pasta
mozna dodac zieleninki i przyprawy
Pycha

1. Data: 2002-02-16 16:41:08

Od: "m0lly" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wygladalo dokupilem do tego wedzona makrele.
> Czym wzbogacic salatke by znalezli sie na nia chetni?

Czesc!
Oto przepis na salatke z markeli:

makrela
peczek natki pietruszki
puszka kukurydzy
dwa jajka na twardo
sol
pieprz
majonez.

Makrele obrac i naturalnie pozbyc sie osci, widelcem "podziabac", jajka
pokroic w kostke, pietrusze posiekac, dodac kukurydze, nieco majonezu, sol i
pieprz do smaku. Wszystko ladnie wymieszac. Poczekac troszke az sie
przegryzie i jest naprawde mniam.

pozdrawiam

m0lly

1. Data: 2002-02-16 20:34:31

Od: "Mapet" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys robiłam taką sałatkę z rybką, z tym że rybką był tuńczyk, ale z
makrelą może też się uda.
Ryż, oliwa (jeśli rybka nie była w oleju, bo jeśli była, to wystarczy olej z
rybki), fasolka konserwowa. Rybkę drobno pokroić i wymieszać z oliwą,
ugotowanym ryżem i fasolą. Do smaku doprawić czym tam chcesz (byle pasowało
do ryby), może być sama sól. Palce lizać. Niektórzy ponoć dodaja odrobine
majonezu, choć ja tam nie wiem i to zależy od ryby. Pozdrawiam. Mapet

1. Data: 2002-02-17 15:07:42

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edek Spozniony" <e...@h...pl.invalid> napisał w
wiadomości news:Xns91B77A09FCB34IdToken01@127.0.0.1...
> Skusilem sie rekalama " Bulki duze - 15 groszy" i by glupio nie
> wygladalo dokupilem do tego wedzona makrele.
> Czym wzbogacic salatke by znalezli sie na nia chetni?
> Edek

dostalam ten przepis od grupy jakies rok temu a scislej od Magdy W. ,
pychotka pasta

Pasta makrelowa

1 makrela wedzona ( rozdrobnic obierajac z osci)
1-2 jajka na twardo ( w kostke)
1 srednia cebula (w kostke)
1 lyzka musztardy
pieprz
troche majonezu aby calosc skleic( tak ze 3 lyzki)
mozna dolozyc kiszony/konserwowy ogorek albo marynowane grzybki

polecam Jola L-L

czasami pomijam musztarde i ogorki -jest rownie smaczna

1. Data: 2002-02-17 23:29:29

Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A chcesz może kotlety z wędzonej makreli? Wprawdzie, to nie sałatka, ale na
bułkę też da się położyć ;)

Anka - stsal

1. Data: 2002-02-18 13:13:25

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zawsze robie tak: makrelka, ryz (ugotowany), por i majonez.
Proporcje na oko,
goscie zjadaja tak szybko, ze az strach... i jeszcze miske wylizuja:))
Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-18 17:34:50

Temat: Re: Odp: Makrela wedzona z czym w salatce?
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A chcesz może kotlety z wędzonej makreli? Wprawdzie, to nie sałatka, ale na
>bułkę też da się położyć ;)
>
>Anka - stsal

Ja chce!!!
Monisia bezmiesna