Mam dzialke i...

11. Data: 2003-05-02 21:13:14

Temat: Odp: Mam dzialke i...
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8tvb6$s9c$...@n...onet.pl...

> [...]
część
> archiwum (jego wielkość jest imponująca, całego nie dało się przeczytać) -
> oprócz zasad ogólnych no i znanej z innych źródeł netykiety nie ma w
> zasadzie danych, co wolno, a czego nie?... ..bo to pewno by się nie dało
> określić szczegółowo... ..no i co jakiś czas zdarzają się mi się
> niepewności, albo nawet poczucie, że jakąś gafę popełniłam (np. że
powinnam
> najpierw ten ogród mieć, a potem dopiero bywać na liście, a ja ciągle na
> etapie kupowania :-) itp... ...no, ale ja lubię się do takich zmain w

O! Czyli jesteś Nowa c.niezwykła (o takich wczoraj nie napisałem, bo tacy
szybko przechodzą do 2c.),
Już uzupełniam.
1.Nowi,
a. zadający pytania, zwykle oczekujący remedium, panaceum lub gotowej
recepty na wszystko, ponieważ są Nowi
b. nie zadający pytań, ale poszkodowani złym traktowaniem tych wyżej.
c. Nowi niezwykli (Ci zwyczajni, nie a+b).

2.Starzy,
a. nabijający się z Nowych, świadomie lub przypadkiem
b. broniący Nowych, nakłaniając innych do odpowiedzi.
c. Starzy zwykli (Ci niezwyczajni).

:-))))Pozdrawiam Nową z 4mies opóźnieniem:-)
p...@r...pl

12. Data: 2003-05-03 09:47:50

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b8unck$qq1$...@a...news.tpi.pl...

> :-))))Pozdrawiam Nową z 4mies opóźnieniem:-)
> p...@r...pl

.. :-)))) ...wzajemnie!!... ..bądź pozdrowiony, Piotrze!

Agata

13. Data: 2003-05-04 18:02:31

Temat: Re: Mam dzialke i...
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> I tak panie Kompost/Anastazy/Boletus123456789
> kręci się od pięciu lat.
> :-))))

Byłem przywołany??? Masz jakiś problem???

pozdrawia boletus4

14. Data: 2003-05-04 18:04:51

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>      Hejka,co jest?Znowu ktoś mnie wrabia.Tym razem w kompost:)
>      Przyznaję,jestem już stary(4 miesiące na grupie) nabijający
>      się z tych i tamtych, ale nieświadomie.
>
>       Oświadczam wszem i wobec,że jestem boletus nr.1.Nie jakiś
>       tam Anastazy, Kompost,czy też boletus2,3,4.

Wirtualna schizofrenia - medycyna zna takie przypadki.

Pozdrawia boletus4

15. Data: 2003-05-04 18:10:43

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Byłem przywołany??? Masz jakiś problem???
>

>                 pozdrawia boletus4
>
> --
Teraz to się wypchaj.Trzeba było przyjść z pomocą dwa dni
wcześniej.

Pozdrawia boletus

mini las
nasienna propozycja