Maszyna do szycia - Mango :)

1. Data: 2003-03-31 10:11:57

Temat: Maszyna do szycia - Mango :)
Od: "Nibylandka" <n...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Dziewczynki, powoedzcie mi co sądzicie o maszynie do szycia prezentowanej
przez TVShopy? (np. tu
http://www.mango.pl/demo.html?akcja=spd&grupa=nowosc
&id=128&g_id=10&poz=4 ).
Przyznam się szczerze, że zawsze przerażają mnie duże maszyny do szycia,
które zajmują dużo miejsca, a ich rozkładanie zajmuje sporo czasu.
Potrzebowałabym się nauczyć szyć podstawowe rzeczy (też kupiłam Burdę "krok
po kroku ;), myślicie, że opłaca się zainwestować w tą malutką maszynę? Czy
raczej polecacie mi coś innego? :)

Pozdrawiam,

Nibylandka.

1. Data: 2003-03-31 10:15:40

Temat: Re: Maszyna do szycia - Mango :)
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"krok
> po kroku ;), myślicie, że opłaca się zainwestować w tą malutką maszynę?

Mam ! Mama mi ja fundnela i sobie z reszta tez. Mama na tzw.
wieloczynnosciowke i stwierdzila, ze ta mala bedzie bardziej poreczna i
faktycznie jest :-)
Szyje bardzo dobrze, troche glosno, ale to kwestia przyzwyczajenia.
Slyszalam i inne 'normalne' i tez szyly glosno. Ma tylko jeden scieg, wiec z
obrzucaniem szwow trzeba sobie jakos poradzic :-( ale mozna zakladac tkanine
wielokrotnie, wiec czasami to moze zastapic owerlock (nie wiem, jak to sie
pisze), czy zygzak.
Mnie na razie sie podoba :-))) Mam troche w genach 'krawiectwa', wiec
maszyna do szycia to dla mnie nie nowina i poczatkowo tez z niedowierzaniem
i nieufnoscia patrzylam na to cudo. Podchodzilam raczej jak pies do jeza,
wlasciwie jak do zabawki :-))) Ale na razie szyje i nie narzekam. Zabralam
sie za patchworkowanie :-)
Z reklamy w TV wynika, ze przeszywa i jeans i skory i delikatne tkaniny. Na
jeansie wyprobowalam - dziala, firanki szyla mama - tez ok....
Napewno ma jakies minusy - w koncu to nie olbrzymia wieloczynnosciowa
maszyna, jednak przyznam szczerze, ze szyjac 'po domowemu' nawet na tej
tradycyjnej wykorzystywalysmy tylko scieg prosty i zygzak i ... nic wiecej !
:-)
Tak wiec... dla nas jest OK.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-01 07:04:27

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "krok
> Czy

Nie pamiętam , po ile jest w Mango , ale kilka dni temu ( w piątek )
widziałam to w "Real-u" w Nowym Sączu na takim obsługiwanym przez
ekspedientkę stoisku ( aparaty fotograficzne, walkmany i takie tam ) za
niecałe 100 PLN.czyli o połowę taniej ;-)))
AHA, no właśnie sprawdziłam w Mango - bagatela 199 PLN.

Krysia ( Gliwice )

1. Data: 2003-04-01 11:47:16

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> AHA, no właśnie sprawdziłam w Mango - bagatela 199 PLN.

> Krysia ( Gliwice)

A jeszcze identyczna tez w TV reklamuja za 120zlociszy:)))ale nie zwrocilam
uwagi na firme wysylkowa.
Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-04-01 12:43:19

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeszcze identyczna tez w TV reklamuja za 120zlociszy:)))ale nie
zwrocilam
> uwagi na firme wysylkowa.

Zgadza sie !
Wlasnie z kolezanka z pracy o tym rozmawialysmy. Ona takowa kupila.
Twierdzi, ze dokladnie nie pamieta nazwy firmy, ale bylo cos: Magazyn.....
:-( Osobiscie nie widzialam owej reklamy

Jednak twierdzi, ze spodni jeansowych jej nei przeszyla. Ale oczywiscie to
nei moze byc miarodajne. Moze poprostu kolezanka zle sie do tego zabrala,
czy jak... w koncu to nie antyreklama bron Boze ! ;-)))
Ale cene potwierdza :-)

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-02 12:49:43

Temat: Odp: Maszyna do szycia - Mango :)
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kayra" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
> niecałe 100 PLN.czyli o połowę taniej ;-)))
> AHA, no właśnie sprawdziłam w Mango - bagatela 199 PLN.

Dlatego pewnie od jakiegoś czasu dodają do tej maszyny jeszcze zszywarkę, co
można schować do torebki damskiej. :-)

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2003-04-03 11:03:55

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam Dziewczyny !
Wprowadzilam Was w blad, ale nie swiadomie !!! Otoz, jak dokladnie
ogladnelam reklame, zauwazylam te dodatki do maszyny, a ja ich przeciez nie
dostalam... Po wypytaniu mamy, okazalo sie, ze ta maszyna pochodzi z innego
sklepu wysylkowego ! Kosztowala 120 zl. Poniewaz jest z wygladu identyczna,
a mama co jakis czas z roznych wysylkowych sklepow cos zamawia, sadzilam, ze
to ta sama ! A ze mama jakies czas wczesneij (chyba 2 lata) kupila te reczna
zszywarke, stwierdzila, ze nie kupi z tej poznanskiej firmy.
Jesli ktos chce namiary moge podac na priva.

Jeszcze raz przepraszam....

Asia

1. Data: 2003-04-04 07:16:00

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Asiu

ja potrzebuje maszyne taka na uzytek domowy... wiesz , jakies firanki , obrus,
czy cos przeszyc.
Jak mozesz to daj mi namiary

Pozdrawiam
Twoja imienniczka Aska:)