Medycyna pracy - badania

1. Data: 2003-09-21 20:34:02

Temat: Medycyna pracy - badania
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Musze zrobić badania , aby uzyskać zaświadczenie od specjalisty medycyny
pracy o zdolności do pracy (nowa praca, po urlopie wych. w charakterze
pedagoga).

Mam pytanie. Jakie badania wykonać?

pewnie morfologia , cholesterol, cukier, mocz bad ogólne i rtg kl.
piersiowej. Czy coś jeszcze? acha, pewnie i WR.

pozdr
tygr

2. Data: 2003-09-21 20:53:31

Temat: Re: Medycyna pracy - badania
Od: "wojtek" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostaniesz skierowanie z zakładu pracy do poradni medycyny pracy i tam
zrobią wszystko co potrzeba. Bada lekarz medycyny pracy i to on decyduje o
badaniach i ewentualnych konsultacjach specjalistycznych.
pozdr
ela

3. Data: 2003-09-22 06:47:43

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tygrysek <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>
> pewnie morfologia , cholesterol, cukier, mocz bad ogólne i rtg kl.
> piersiowej. Czy coś jeszcze? acha, pewnie i WR.

Nauczyciele (nie wiem czy pedagodzy też) mają też wizytę u laryngologa. Moja
znajoma po paru latach pracy w oświacie dostała nawet rozpoznanie -
"nauczyciel" ;)

Pozdrawiam, Madzia

4. Data: 2003-09-23 11:16:35

Temat: Odp: Medycyna pracy - badania
Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojtek <w...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkl348$b7o$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> zrobią wszystko co potrzeba. Bada lekarz medycyny pracy i to on decyduje o
> badaniach i ewentualnych konsultacjach specjalistycznych.

Dzieki.

Mi powiedziano" no i prosze przyniesc zaswiadczenie lekarskie o zdolnosci
do pracy" - to takie skierowanie :-)

tygr

5. Data: 2003-09-23 15:05:55

Od: "daśka" <d...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi powiedziano"  no i prosze przyniesc zaswiadczenie lekarskie o zdolnosci
> do pracy" - to takie skierowanie :-)

Zakład pracy (najczęściej dział kadr) musi wystawić skierowanie z określeniem
narażenia na czynniki szkodliwe - bo na przykład praca nauczyciela języka
polskiego i nauczyciela zawodu uczącego przyszłego tynkarza na rusztowaniu 10m
nad ziemią nieco się różnią - i na podstawie takiego skierowania lekarz
uprawniony do badań profilaktycznych dobiera ewentualne badania dodatkowe i
konsultacje, które są mu potrzebne do orzeczenia o zdolności do pracy.

Pozdrawiam!
daśka

6. Data: 2003-09-23 17:40:28

Od: "tygrysek" <tygrysek123 (ZŁY NA SPAM)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

pozdr
tygr

Okularki korekcyjne do plywania
polski lekarz w Niemczech - na jakiej zasadzie?
swinka
arszenik- gdzie mozna dostac ?
amnezja