Migrena....

11. Data: 2001-11-23 22:38:31

Temat: Odp: Migrena....
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zreszta - to co napisales w poscie poprzednim (leczenie objawow migreny
> narkotykiem) wlasnie dowidzi ze ktos kto to daje po prostu ma blade
> pojecie o migrenie. A ja wiedze mam. Spoko. Sprawdz jak nie wierzysz.

Ciekawe jak to mozna sprawdzic. Zreszta z tego co widze raczej nie masz
zadnej wiedzy. Polecam Ci siegnac po jakis podercznik z chemii organicznej
lub biochemii jak kto woli - tam jest napisane skad sie bierze migrena i jak
ja leczyc.I odrazu sobie odpowiesz czemu prawie 100% lekarzy nie ma o niej
bladego pojecia.
Milej lektury
tom

12. Data: 2001-11-23 22:50:44

Temat: Re: Migrena....
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zreszta - to co napisales w poscie poprzednim (leczenie objawow migreny
> narkotykiem)

To nie ja. :-)

wlasnie dowidzi ze ktos kto to daje po prostu ma blade
> pojecie o migrenie. A ja wiedze mam. Spoko. Sprawdz jak nie wierzysz.

Dziękuję, ale sprawdzenie jest niemożliwe. Na nic nie choruję, czuję się
świetnie.

Pozdrawiam
Leszek

13. Data: 2001-11-23 23:17:59

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiem ze nie Ty Leszku - sorki ale odpowiadalem Jackowi dwa posty wyzej -
zle umiescilem!
pozdro
tom

14. Data: 2001-11-24 18:48:28

Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiem ci z mojego 10 letniego migrenowego doswiadczenia,
> ze probowalam roznego rodzaju cudow i dalam za wygrana, teraz
> od razu siegam po Imigran i wreszczie zyje normalnie.
> nie licze ile razy mnie boli, jak dlugo jestem "nieobecna",
> juz mnie to nie obchodzi,
> lykam tabletke i wracam do normalnosci.
> pozdrawiam iwona
prawie takie same doswiadczenie(czasowo) mam ja,imigranu,zomigu nałykaelm
się!!! koszty są poważne.
Ja mam oczną,jak to lekarze mowia-klasyczna postać...
Rzeczywiscie diagnoza prawidlowa jest kluczem do wyleczenia.
Ja biorę Amitriptiline , oraz Lexotan-niewielkie dawki.
Taka kuracje zastosowal mi migrenolog -Kraków, a jeszcze perparat
ziolowy-Abdomilon R-17 zł flaszka przed posilkiem-polepsza trawienie,
uspokaja...
z 3 atakow na tydzien zmienilo sie na 1 na tydzień lub na dwa tygodnie.
Dla mnie jest to juz sukces!
Unikac należy pokarmów,ktore wywolują migr.(indywidualna sprawa) np.
alkohol,cytrus,czekolada,sery plesniowe,kwaszona kapucha,smazone-tluste
zarcie...

pozdro i zyczenie zdrowia
jacek

15. Data: 2001-11-24 20:54:11

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^ToM^" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No wiem ze nie Ty Leszku - sorki ale odpowiadalem Jackowi dwa posty
wyzej -
> zle umiescilem!

Zdaje się, że ja nie mam wszystkich postów z tego tematu, bo nie widzę
Twojego postu, po którym Jacek Cię krytykuje.
Chyba taka jest uroda tego serwera, że nie dostaje się wszystkiego. :-(

Pozdrawiam
Leszek

16. Data: 2001-11-27 22:22:45

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lub na dwa tygodnie.
> Dla mnie jest to juz sukces!
> Unikac należy pokarmów,ktore wywolują migr.(indywidualna sprawa) np.
> alkohol,cytrus,czekolada,sery plesniowe,kwaszona kapucha,smazone-tluste
> zarcie...

Wiekszych bzdur dawno nie widzialem! Czlowieku to co ty chcesz jesc? Wode
mineralna + tabletki - zastanow sie, pocztaj fachowa literature?
Zacznij sie porzadnie odzywiac a nie sluchaj lekarzy - onie Cie nie chca
wyleczyc tylko jak najwiecej zarobic!
Pozdrawiam serdecznie
tom

17. Data: 2001-11-28 20:38:49

Od: "mt" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mineralna + tabletki - zastanow sie, pocztaj fachowa literature?
> Zacznij sie porzadnie odzywiac a nie sluchaj lekarzy - onie Cie nie chca

no.......stary, teraz przesadziles.Uwazasz mnie za durnia? a moze ty jestes
przedstawiciel i krzewiciel optymalnej diety???

mt

18. Data: 2001-11-28 23:07:18

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mt <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u3htj$kb8$...@s...icm.edu.pl...

> [...]
jestes
> przedstawiciel i krzewiciel optymalnej diety???

Skoro jestes taki nerwowy to znaczy ze Twoja tkanka nerwowa pali glownie
wegiel.
Nie jestem niczyjim przedstawicielem i niczego nie krzewie. Wypowiadam sie
tylko na forum tak jak i Ty to robisz.
pozdro
tom

19. Data: 2001-11-29 12:44:09

Temat: Re: Odp: Migrena.... [bzdura]
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

^ToM^ wrote:

> nie sluchaj lekarzy - onie Cie nie chca wyleczyc tylko jak najwiecej
> zarobic!

Bzdura.

Leszek

20. Data: 2001-11-29 16:24:41

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mt" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
> Unikac należy pokarmów,ktore wywolują migr.(indywidualna sprawa) np.
> alkohol,cytrus,czekolada,sery plesniowe,kwaszona kapucha,smazone-tluste

Ciekawe czy to ten sam lekarz.... też z Krakowa i tez dostałam
amitryptyline.. :-))) Ale pomogło tylko na pierwsze dwa miesiące...:-( Teraz
mam coś innego ale tez antydepresyjne - jest tak sobie - ataki są rzadsze
ale za to silniejsze... Jeszcze raz się ostatnio przekonałam że z migreną
nie da się żyć normalnie ( miałam dziś egzamin a przed migrenę przez trzy
dni ;-( )
A co do diety to tez czytałam ( i lekarz tez mówił) że nie zawsze ma to
związek z migreną... I że czasem owszem alergia na pewne pokarmy objawia się
silnymi bólami głowy - bardzo do migreny podobnymi. Ja w każdym razie nie
widzę związku pomiędzy moją dieta a migreną, bardziej pogoda, stres,
głodówka....
Pozdrawiam
DominikaNM

Stwardnialy sutek