Miłośc

1. Data: 2000-03-10 09:04:47

Temat: Miłośc
Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak poznać, że podobam sie dziewczynie lub nie?
hans1

1. Data: 2000-03-10 12:07:47

Temat: Re: Miłośc
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hans1 wrote:
> Jak poznać, że podobam sie dziewczynie lub nie?

Po tym jak reaguje na Twoją bliskość, dotyk itp.
a jak na innych.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-03-10 13:43:21

Temat: Odp: Miłośc
Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale problem w tym, że dystans miedzy nami wynosi conajmniej 2 metry i nie ma
mowy o rzadnym dotyku. Kto powinien wykonać pierwszy krok, mężczyzna czy
kobieta?

1. Data: 2000-03-10 15:21:09

Od: "inka" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hans1 <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
ma
> mowy o rzadnym dotyku. Kto powinien wykonać pierwszy krok, mężczyzna czy

Lepiej przejmij inicjatywe, bo jeszcze ominie Cie cos wartosciowego i
bedziesz zalowal.
Lepiej sprobowac i sparzyc sie niz nie sprobowac i nie wiedziec.

inka

1. Data: 2000-03-10 18:09:57

Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik inka napisała:

> Lepiej sprobowac i sparzyc sie niz nie sprobowac i nie wiedziec.
Probowac ma wiele odcieni... Czasem lepiej wolniej probowac, a pozytywne
efekty moga by na bardzo dlugo
Marek

1. Data: 2000-03-10 20:29:04

Od: "dizy" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To zalezy od wielu czynnikow...od tego ile masz lat, a ile ona, jak ze soba
rozmawiacie, jak na Ciebie patrzy...ile sie znacie...

1. Data: 2000-03-11 07:20:21

Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej przejmij inicjatywe, bo jeszcze ominie Cie cos wartosciowego i
> bedziesz zalowal.
> Lepiej sprobowac i sparzyc sie niz nie sprobowac i nie wiedziec.
>
> inka

Nie byłbym taki pewny. Mam wrażenie, że bardziej pociągajace (także dla
kobiet) jest to co trudno osiagalne. To co samo wchodzi w łapy traci urok.
Nieprawdaż?
hans1

1. Data: 2000-03-11 08:46:07

Od: m...@i...com (Miernik) szukaj wiadomości tego autora

In article <PU2y4.7879$Sf1.217494@news.tpnet.pl>, Hans1 wrote:
>Jak poznać, że podobam sie dziewczynie lub nie?

Zapytać się jej.

Dlaczego ludzie sami nie wpadają na tak proste rozwiązania, tylko aż
na grupie się pytają myśląc że rozwiązanie problemu jest nie wiadmo jak
skomplikowane.

Miernik / / mailto:m...@i...com
/ / tel.: +48 602 454 731
________________/___/ http://www.elka.pw.edu.pl/fundusz/miernik/

1. Data: 2000-03-11 13:45:54

Od: "Mafia_IZK" <e...@i...gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorki a ja mam takie ogolne pytanie...
a dlaczego taki wlasnie topic....
co twoje pytania maja wspolnego z miloscia?

jak na razie ty jeszcze nic nie wiesz

1. Data: 2000-03-11 15:06:46

Od: "Hans1" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapytać? A no boję sie, że popatrzy na mnie jak na idiotę. Jak na gościa,
który zebrze na ulicy o kasę.
Moje pytanie wyraża wątpliwość czy kobiety też pragną związków z
mężczyznami, czy im raczej to zwisa - czytaj "boli je głowa" a o żadnej
aktywności nie moze być mowy.

Re: Co to jest?
Ciekawostka
Gdzie znajde archiwum grupy?
kochac siebie - kochac innych
Re: Internetowa znajomosc w konfrontacji z rzeczywistoscia