Mmmm....grzybki!

1. Data: 2001-09-10 12:19:29

Temat: Mmmm....grzybki!
Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wczoraj z rodzinka bylam na grzybobraniu! Uzbieralismy cala mase
maslaczkow. Na obiad byla piers indyka z sosikiem maslaczkowym. Jutro
chyba tarta z maslaczkami... Ach, tylko zeby te moje wrzody sie nie
buntowaly :-(

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2001-09-10 16:13:53

Temat: Re: Mmmm....grzybki!
Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria U." <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> A ja wczoraj z rodzinka bylam na grzybobraniu! Uzbieralismy cala mase
> maslaczkow. Na obiad byla piers indyka z sosikiem maslaczkowym. Jutro
> chyba tarta z maslaczkami...

smażone są jabłka pieczone są jabłka i z jabłek szarlotka i pieczeń i babka
:)))

Faktycznie dużo tych maślaczków musiało być :)

1. Data: 2001-09-10 22:58:12

Temat: Odp: Mmmm....grzybki!
Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria U. <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...
> [...]
> maslaczkow. Na obiad byla piers indyka z sosikiem maslaczkowym. Jutro
> chyba tarta z maslaczkami... Ach, tylko zeby te moje wrzody sie nie
zjadlabym grzybki ale boje sie na placu kupowac (mieszkam nad placem) ze
trujace...

1. Data: 2001-09-11 06:14:52

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilly was here wrote:

> smażone są jabłka pieczone są jabłka i z jabłek szarlotka i pieczeń i babka
> :)))

:-))))

> Faktycznie dużo tych maślaczków musiało być :)

Oj, bardzo duzo! Chyba pierwszy raz w zyciu nazbieralam tyle grzybow w tak
krotkim czasie. Tylko niestety byl to mlody lasek, z niskimi drzewkami i trzeba
bylo chodzic wlasciwie na "czworaka".
Ale takie wlasnorecznie zebrane grzyby smakuja najlepiej!

Pozdrawiam
Maria

salatka z fasoli
Ajerkoniak