Natretne koty...

1. Data: 2001-08-26 09:33:24

Temat: Natretne koty...
Od: "paff" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.

Czy istnieje jakiś sposób na odstraszenie kotów przychodzących do oczka
wodnego z rybkami jak do stołówki ?
Codziennie jakiś kot z okolicy czatuje na rybki, które nieświadome
niebezpieczeństwa podpływają mu nieraz pod sam nos...

Może by tak polecić jakiś środek chemiczny, czy coś, czego by się bały koty
i omijały te 10 m kwadratowych szerokim łukiem ?
Trzeba dodać, że mam psa - już nieraz kot cudem wywinął się od śmierci, a
jednak nauczyć się nie może, że lepiej nie ryzykować....

Paweł

2. Data: 2001-08-26 10:39:21

Temat: Odp: Natretne koty...
Od: "Iwona L." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik paff napisał:
> Witam szanownych grupowiczów.

Witam !

> Czy istnieje jakiś sposób na odstraszenie kotów przychodzących do
oczka
> wodnego z rybkami jak do stołówki ?

Raczej chyba nie.

> Codziennie jakiś kot z okolicy czatuje na rybki, które nieświadome
> niebezpieczeństwa podpływają mu nieraz pod sam nos...

Oj, znam dobrze ten bol ! Mi ubyla w ten sposob wiekszosc ryb. Do tego
wszystkie najladniejsze sztuki. Chyba sie najbardziej w oczy rzucaly.

> Może by tak polecić jakiś środek chemiczny, czy coś, czego by się
bały koty
> i omijały te 10 m kwadratowych szerokim łukiem ?

Dlugo zajmuje sie juz tym problemem ale jeszcze nic takiego nie udalo
mi sie znalezc.

> Trzeba dodać, że mam psa - już nieraz kot cudem wywinął się od
śmierci, a
> jednak nauczyć się nie może, że lepiej nie ryzykować....

No coz, ja mam dwa ale one tez nie sa w stanie odstraszyc tych kotow.
Byl tu juz na grupie niedawno dyskutowany ten problem w temacie "jak
odstraszyc koty". Poszukaj w sierpiowym archiwum pod adresem :
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.zwierzaki&year=20
01&month=08&page=1

pozdrawiam, Iwona

3. Data: 2001-08-27 10:28:27

Temat: Re: Natretne koty...
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem w Geant srodek w sprayu do odstraszania kotow. Moze tego
sprobujcie?

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2001-08-27 11:39:54

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9md80l$19p$...@n...tpi.pl...
> Widzialem w Geant srodek w sprayu do odstraszania kotow. Moze tego
> sprobujcie?
Albo rozpiąć siatkę z żyłki nad oczkiem, przy okazji ochroni przed
opadającymi liśćmi.
Pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2001-08-27 17:55:50

Od: "Iwona L." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kepus <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9me0s6$13o$...@n...tpi.pl...

> Moj sasiad zainstalowal druty pod napieciem - serio.... i skutkuje
> chroni w ten sposob trawnik i piaskownice

Przerazajace !!!
A nie boi sie przy tym o siebie lub swoje dziecko?

pozdrawiam, Iwona

6. Data: 2001-08-27 20:08:15

Od: "Too old ....." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona L." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik kepus <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9me0s6$13o$...@n...tpi.pl...

> Przerazajace !!!
> A nie boi sie przy tym o siebie lub swoje dziecko?

Widocznie piaskownice są ważniejsze ;-)))
Ordnung muss sein ;-)))

--
pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1- troche o mnie, rekinach

7. Data: 2001-08-28 09:04:59

Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o środki do odstraszania kotów i psów dostępne w postaci
płynów, spreyi , i trocin nasączanych środkami ekologicznymi i chemicznymi
to moim zdaniem nic nie dają a uwierzcie mi że prubowałem chyba wszystkie
dostępne w sklepach i hurtowniach . z ukłonami dla szanownych grupowiczów
lucjan

8. Data: 2001-08-28 15:49:06

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeciez nie chodzi o druty z wysokim napieciem, tylko elektrycznego
pastucha. Jest nieprzyjemny, ale bezpieczny dla wszelkich stworzen.

9. Data: 2001-08-28 17:22:47

Od: "Piotr Sadzisz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote in message <9md80l$19p$2@news.tpi.pl>...
>Widzialem w Geant srodek w sprayu do odstraszania kotow. Moze tego
>sprobujcie?

Witam,
Nasz kot upatrzyl sobie pewne miejsce na lozku, ktore skutecznie drapie.
Niestety nie zgadzamy sie z nim w tej kwestji. Aby mu to wyperswadowac,
zakupilismy z zona srodek o nazwie "zoocenter-fernhalter fur hunde und
katzen..." ktory prawdopodobnie mial odstraszac te zwierzaki. Zakup zupelnie
chybiony. Kocur bynajmniej nie reaguje na ten zapach.

Pozdrawiamy
Ewa+Piotr+"Brytyjski arystokrata" CEDRYK

10. Data: 2001-08-29 22:59:19

Od: "KEPUS" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Przeciez nie chodzi o druty z wysokim napieciem, tylko elektrycznego
> pastucha. Jest nieprzyjemny, ale bezpieczny dla wszelkich stworzen.

Dokladnie.

Róże
Karczowanie
Amorphophallus i inne bulwiaste byliny z rodz. Araceae
Dobroczynek szklarniowy - postrach przedziorkow
Czarna plesn ?!?