Nauczyciel dyplomowany

1. Data: 2000-07-16 22:15:06

Temat: Nauczyciel dyplomowany
Od: "Mariusz Kowalik" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję odpowiedzi na nastepujące pytanie:

Czy dyrektor szkoły ponadpodstawowej zajmujący swe stanowisko 9 lat,
którego praca została oceniona cztery lata temu jako szczególnie
wyróżniająca
uzyska z dniem 1 września 2000 r. stopień nauczyciela mianowanego,
czy może ubiegać się o stopień nauczyciela dyplomowanego.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące mojego pytania.

Pozdrawiam Ludzi Edukacji
Mariusz Kowalik

1. Data: 2000-07-17 12:24:36

Temat: Odp: Nauczyciel dyplomowany
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest dokładnie tak jak napisałeś, czyli uzyska z dniem wejścia w życie
ustawy Karta nauczyciela stopień nauczyciela mianowanego, po czym może
ubiegac się o stopień nauczyciela dyplomowanego.
Roman
Użytkownik Mariusz Kowalik <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Ktqc5.8001$p...@n...tpnet.pl...

1. Data: 2000-07-17 17:04:29

Od: "Roman~O" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Stachowiak <r...@a...odn.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8WCc5.10564$p...@n...tpnet.pl...
> Użytkownik Mariusz Kowalik <m...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:Ktqc5.8001$p...@n...tpnet.pl...

najistotniejsze jest to, że może, wg przepisów (Karta Nauczyciela)
mieć skrócony czas stażu na dyplomowanego,
(patrz szybciej będzie zarabiał krocie!)
-do jedynych 9 miesięcy albo 12 zależy...
Ale przepisy, jaki ten staż ma być,
to chyba nam nowy minister ustali?
Radzę jednak pospieszyć się z podankiem o staż...
Roman Obczyński

1. Data: 2000-07-17 22:56:39

Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman~O napisał:

> [...]
> Ale przepisy, jaki ten staż ma być,
> to chyba nam nowy minister ustali?
> Radzę jednak pospieszyć się z podankiem o staż...

W okresie przejściowym (to chyba najbliższe dwa lata) każdy nauczyciel
mianowany może mieć ten skrócony staż do 9 miesięcy. Pośpiech nic tu jednak
nie da, bo wnioski należy skłądać do końca sierpnia każdego roku.
A co do nowego pana H. ... Na razie cisza na ten temat. A w sobotę już
myślałem, że będzie ktoś inny, z innym uśmiechem na twarzyczce...
Pozdrawiam
Roman Stachowiak

1. Data: 2000-07-17 23:07:39

Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman Stachowiak <r...@a...odn.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:HaMc5.13094$p...@n...tpnet.pl...

> A co do nowego pana H. ... Na razie cisza na ten temat. A w sobotę już
> myślałem, że będzie ktoś inny, z innym uśmiechem na twarzyczce...
> Pozdrawiam
> Roman Stachowiak

Ale ja jestem do tyłu... Właśnie się dowiedzialem, że jednak będzie nowy
uśmieszek nowego pana H.:))) Kto też zastąpi naszego nieodżałowanego
dowcipnisia. Nawet grupowy błazen (na s.edu.s-ie) Virtual Kris - nie był w
stanie go przeskoczyć. Może Czarnecki? - ostatnio nie nic do roboty? A może
jakiś inny Niesiołowski? O, ten to ma dowcip nie byle jaki.
Roman

1. Data: 2000-07-18 19:50:21

Temat: Re: Nauczyciel dyplomowany
Od: "Krzysztof Wieczór" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Stachowiak napisał(a) w wiadomości:
>Ale ja jestem do tyłu... Właśnie się dowiedzialem, że jednak będzie nowy
>uśmieszek nowego pana H.:))) Kto też zastąpi naszego nieodżałowanego
>dowcipnisia.

Już wiemy - kolejny uczony.

Wyglądał na przerażonego.

Może został wybrany w wyniku wyliczanki.
Premier ustawił wszystkich profesorów z AWS - u i zaczął odliczać:
Ene, due, rabe
Zjadł Mirosław żabę
Żaba Mirosława
Za reformę cześć i sława !
Raz, dwa, trzy
Forsy szukaj ty !
Jak nie ty , to ty !

Nawet grupowy błazen (na s.edu.s-ie) Virtual Kris - nie był w
>stanie go przeskoczyć.
Zobaczyłbyś co potrafiłby, gdyby został ministrem oświaty ! :-)))

K.

1. Data: 2000-07-18 21:36:13

Od: "IQ" <k...@g...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Stachowiak <r...@a...odn.zgora.pl> napisał(a) w artykule
> [...]
jednak
> nie da, bo wnioski należy skłądać do końca sierpnia każdego roku.

Do_końca_sierpnia. Zatem należy się pośpieszyć i załatwić podanie jeszcze
w czasie wakacji.

Ewa Q

1. Data: 2000-07-18 23:22:24

Od: "Roman~O" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wieczór <w...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1y2d5.17233$p...@n...tpnet.pl...

> [...]
>
> Nawet grupowy błazen (na s.edu.s-ie) Virtual Kris - nie był w
> Zobaczyłbyś co potrafiłby, gdyby został ministrem oświaty ! :-)))

cd:
A Mirosław -chemik
wróci do swej ziemi
może się nawróci,