New teoria

1. Data: 2001-09-08 20:20:08

Temat: New teoria
Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Freud prowadził badania snów, jak dobrze wiecie. Mam teorię słuchajcie bo
was zwali z nóg: cokolwiek się przyśni kobiecie to można to zinterpretować
jako chęć posiadania członka. Np. Jadzi śni się jakuzi- chce mieć członka,
Broni przyśnił się gwóźdz- chce mieć członka, Józkowi przyśnił się członek-
chce mieć drugiego. To z józkiem to byl zart, reszta serio. Kobiety sa tak
dziwnie skonstruowane ze zawsze chca więcej i wiecej.

1. Data: 2001-09-08 23:36:33

Temat: Re: New teoria
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9ne47b$45$...@n...onet.pl, Jamnik at p...@p...onet.pl wrote on
8-09-01 22:20:

> [...]
> chce mieć drugiego. To z józkiem to byl zart, reszta serio. Kobiety sa tak
> dziwnie skonstruowane ze zawsze chca więcej i wiecej.

plonk

1. Data: 2001-09-09 02:32:06

Od: Kamil Dziobek <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):

> plonk

Czemu na jego szczekasz?

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-09-09 07:09:32

Temat: Odp: New teoria
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka.
Co Tobie kobiety zrobiły, ze tak je traktujesz, synku? A moze lepiej, ze Ci
zrobily, bo im sie nie dziwie, jak sie czyta takie maile. Jeszcze kilka
takich i wprowadze blokade na Twoje konto. A moze masz kompleks, bo nic nie
masz do zaoferowania.
Czekam na ciekawa, niewatpliwie dyskusje. Ale z kim? Jr.
Użytkownik Jamnik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ne47b$45$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-09-09 17:48:04

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Homer" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Hejka.
> Co Tobie kobiety zrobiły, ze tak je traktujesz, synku?

Tak w ogole to jak chcesz miec syna to uzyj członka. Jak je traktuje? Uwazam
ze bardzo dobrze, szanuje kazdą istotę nie bedaca mezczyzną. Powinny byc
wdzięczne za takie traktowanie

A moze lepiej, ze Ci
> zrobily, bo im sie nie dziwie, jak sie czyta takie maile. Jeszcze kilka
> takich i wprowadze blokade na Twoje konto. A moze masz kompleks, bo nic
nie masz do zaoferowania.

Wg Freuda wszyscy mamy kompleksy. I Ty tez masz. Ja mam manie wielkiego
członka.

> Czekam na ciekawa, niewatpliwie dyskusje. Ale z kim? Jr.

Jak o członku to ze mną...
pozdrawiam Jamnik

1. Data: 2001-09-09 20:51:51

Od: "Roy d'Angoulmois" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobily, bo im sie nie dziwie, jak sie czyta takie maile. Jeszcze kilka
> takich i wprowadze blokade na Twoje konto. A moze masz kompleks, bo nic

Jeszcze się doczekasz... przygotuj mózgownice! :)

mala sprawa
UJ
Re: Wuemka a sprawa polska
Re: Ksiądz!