No to ja zacznę... Wesołych Świąt

1. Data: 2004-04-08 12:14:28

Temat: No to ja zacznę... Wesołych Świąt
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ jutro nie planuję wizyty w pracy, a także
wizyty w Interniecie, więc już dziś:
Wszystkim Ogrodnikom życzę zdrowych, spokojnych, wesołych
i pogodnych Świąt.
Krzysztof

2. Data: 2004-04-08 12:20:45

Temat: Re: No to ja zacznę... Wesołych Świąt
Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Wszystkim Ogrodnikom życzę zdrowych, spokojnych, wesołych
> i pogodnych Świąt.

... oraz bogatego zająca i jajka z niespodzianką (roślinną!)

Maria

3. Data: 2004-04-08 12:24:46

Od: "Daniel" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:c53g1m$nu6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> (...)
>
> ... oraz bogatego zająca i jajka z niespodzianką (roślinną!)

co by jajko - nowe życie - pomagało Wam w rozkwicie.

Daniel

4. Data: 2004-04-08 12:48:16

Temat: Odp: No to ja zacznę... Wesołych Świąt
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co by jajko - nowe życie - pomagało Wam w rozkwicie.

Alleluja!
Pozdrav.Rene

5. Data: 2004-04-08 13:20:59

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@m...agh.edu.pl...
> Ponieważ jutro nie planuję wizyty w pracy, a także
> wizyty w Interniecie, więc już dziś:
> Wszystkim Ogrodnikom życzę zdrowych, spokojnych, wesołych
> i pogodnych Świąt.
> Krzysztof

Dzięki Krzychu!
Dołączam się do życzeń .
Niech Wam się wszystko obficie mnoży i ładnie rośnie.
Jagoda

6. Data: 2004-04-08 13:23:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
| dyskusyjnych napisał:4...@m...agh.edu.pl...

| Dołączam się do życzeń .
| Niech Wam się wszystko obficie mnoży i ładnie rośnie.

Oby _nam_ wszystkim wszystko ładnie kwitło, rosło i się wysiewało:-)

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-04-08 13:28:20

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Radości, Miłości, Zdrowia, Spokoju i Wszelakiego Szczęścia w
Wielkanocnym Koszyku
życzy Wam Jarek Siedlecki. :-)

8. Data: 2004-04-08 14:14:47

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Porowski" <t...@p...onet.pl> wrote in news:c53k12$mde$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Dla wszystkich Grupowiczów i Waszych bliskich
> Zdrowych, spokojnych, cieplych, rodzinnych i dobrych Swiat Wielkiej
> Nocy

To ja sie podlaczam do zyczen Grzeska :-)
I dodam jeszcze jedno: zeby nam w te Wielkanoc nie wymarzlo...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

9. Data: 2004-04-08 14:20:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> wrote in message
8...

> To ja sie podlaczam do zyczen Grzeska :-)
> I dodam jeszcze jedno: zeby nam w te Wielkanoc nie wymarzlo...

Ja tez sie dolaczam (z poganskiego kraju).
Do zyczen niewymarzniecia tez.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-04-08 14:38:43

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Radości, Miłości, Zdrowia, Spokoju i Wszelakiego Szczęścia w
> Wielkanocnym Koszyku
> życzy Wam Jarek Siedlecki. :-)

I obowiązkowo obfitego i mokrego Śmigusa Dyngusa
Do wszelkich pięknych życzen dołączam się śmigusowo skryba.

Ubikacje dla psów ;-)
jest! siewka przylaszczki :)
Kilka zdjęć z ogrodu Kazimierza Kota.
prawo do wycinania drzew w POD