O Jezu ....G R Y P A

1. Data: 2000-02-10 09:16:53

Temat: O Jezu ....G R Y P A
Od: "Krzyś" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie doktorzy!
Co to za syf ten Sydney?. Nie mogę sie go pozbyć od 2 tygodni.
Zaliczam już drugi antybiotyk!!
Klepiecie forsę na szczepionkach, witaminkach i innych bzdetach a nie ma
mądrego na wirusa ? Mnie odbierają za każdy dzień 20% glodowej dniówki i za
lekarstwa płacę jak za woły
Pozdrowienia
Krzyś

2. Data: 2000-02-10 23:41:58

Temat: Odp: O Jezu ....G R Y P A
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Antybiotyki na grype pomoga ci tyle co witamina C na ostre zapalenie
wyrostka robaczkowego . Czyli nic.
Chcesz lekarstwa na wirusa - proponuje kuracje interferonem ,
acyclovirem , lamvudina - naaapewno wyjdzie ci taniej ;-)
Rzecz w tym ze grype , jak i wiele infekcji wirusowych mozna leczyc
prawie wylacznie objawowo. Jak chyba wiesz trudno usmiercic cos co nie
zyje , wiec leki przeciwwirusowe sa bardzo trudne do opracowania.
Proponuje nie wstawac z lozka , aspirynke z wit. C - nie pomoze , ale
zniesie troche przykre objawy.

Użytkownik Krzyś <k...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:87u9ak$5mh$...@s...icm.edu.pl...

3. Data: 2000-02-11 09:29:13

Temat: Re: Odp: O Jezu ....G R Y P A
Od: m...@c...med.pl (Marek Wasilewski) szukaj wiadomości tego autora

In article <a1Io4.1806$Q3.46454@news.tpnet.pl>, "Cosa" <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>Chcesz lekarstwa na wirusa - proponuje kuracje interferonem ,
>acyclovirem , lamvudina - naaapewno wyjdzie ci taniej ;-)
Ciach
Wymienionne leki przeciwwirusowe albo nie działajš albo nie sš stosowane w
leczeniu grypy. Jedyny lek dopuszczony w Polsce to amantadyna (tylko wirus
grypy A, ograniczone zastosowanie; stosowany często w zupełnie innej
chorobie). Na œwiecie rimantadyna (trochę lepsza niż amantadyna). Na razie
najlepiej zapobiegać (szczepienie, jesieniš). Antybiotyki bez sensu (chyba, że
powikłšnia bakteryjne po grypie).

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital ZakaŸny
Warszawa

4. Data: 2000-02-11 10:43:07

Temat: Re: O Jezu ....G R Y P A
Od: "Krzyś" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję za posty w mojej sprawie. Równocześnie przepraszam za
dość obcesowy ton. Zwalę to na powikłania pogrypowe( czasowa blokada
nosogardzieli , zaflegmienie neuronów, itp), wcale nie jestem taki anty.
Rzeczywiście antybiotyk chyba na powikłania powikłań.
Pozdrowienia
Krzyś
[ciach]

5. Data: 2000-02-11 14:27:00

Od: tg <g...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cosa wrote:

> [...]
> Chcesz lekarstwa na wirusa - proponuje kuracje interferonem ,
> acyclovirem , lamvudina - naaapewno wyjdzie ci taniej ;-)

naaaaapewno!!! :-)))

jak czytalem ten post to tak mi sie skojarzylo
ze my polacy jako narod wydajemy w sumie
calkiem sporo na leki pochodzenia zagranicznego
ktore rownie dobrze potrafia zrobic polskie
firmy (bo czy jest sens sprowadzac witaminki z niemiec,
czy aspiryne, czy nawet antybiotyki ktore sa robione cuzo taniej
w polsce) a jak trzeba kupic cos czego naprawde sie w
polsce nie da zrobic jak interferon, to sie mowi ze nie ma pieniedzy,
przeciez iintereferon, (albo chociazby inne cytokiny - koszt ich
wytworzenia jest fakt faktem kolosalny) nie sa uzywane masowo.
i jakby tak policzyc globalnie to kto wie czy gdyby wszyscy
ktorzy kupuja aspiryne zamiast polopiryny albo centrum zamiast
multiwitaminy przestawili sie na preparaciki polskie a roznice
w cenie wplacili na konto jakiejs fundacji (przeciez liczba
kupujacych mozna prawie powiedziec ze w tym wypadku
dazy do niskonczonosci) mozna to byc moze
by za to kupic inerferonu np. dla chorych a stwardnienie rozsiane
( jest ich przeciez statystycznie nie tak wielu a dzis kasy chorych
go nie refunduja przy tym wskazaniu bo nie ma na to pieniedzy)

to takie obserwacje 'z zewnatrz' ale moze mam racje?

pozdrawiam
tg

6. Data: 2000-02-11 22:16:00

Od: "=DobeX=" <d...@f...med.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Antybiotyki na grype pomoga ci tyle co witamina C na ostre zapalenie
> wyrostka robaczkowego . Czyli nic.

Prawda.

> Chcesz lekarstwa na wirusa - proponuje kuracje interferonem ,
> acyclovirem , lamvudina - naaapewno wyjdzie ci taniej ;-)

Noooo??? Chyba trochę przesady. Jeżeli interferon należy do tanich ?!?

Dariusz =DobeX= Dobosz

http://www.dobex.w.pl
mailto:d...@f...med.pl

7. Data: 2000-02-12 08:37:46

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zacznij sie żywić optymalnie tj wg zalecen dra Kwaśniewskiego to nie
będziesz choraował również na grypę.
My na tej diecie nie chorujemy na zadne infekcje.
Jacek

8. Data: 2000-02-12 09:14:40

Temat: Odp: Odp: O Jezu ....G R Y P A
Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Wasilewski <m...@c...med.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:JDQo4.2651$Q...@n...tpnet.pl...
<c...@p...onet.pl> wrote:
> Ciach
> Wymienionne leki przeciwwirusowe albo nie działają albo nie są
stosowane w
> leczeniu grypy. Jedyny lek dopuszczony w Polsce to amantadyna (tylko
wirus
> grypy A, ograniczone zastosowanie; stosowany często w zupełnie innej
> chorobie). Na świecie rimantadyna (trochę lepsza niż amantadyna). Na
razie
> najlepiej zapobiegać (szczepienie, jesienią). Antybiotyki bez sensu
(chyba, że
> powikłąnia bakteryjne po grypie).
Toz to samo chcialem wyznac - antybiotyki nie dzialaja na grype, a
skutecznosc i cena lekow przeciwwirusowych jest jeszcze do
dopracowania. O tych dwu ostatnich lekach prawde powiedziawszy nie
slyszalem , a " moje" podalem sobie z pamieci - ot sa takie leki
przeciwwirusowe stosowane ew. w WZW -C.
Trudno mimo wszystko oddac pewna ironie wypowiedzi , nawet przy pomocy
"buzki"
Pozdrawiam
Cosa

9. Data: 2000-02-12 18:46:03

Od: "Cosa" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:uZ8p4.5994$Q...@n...tpnet.pl...
> Zacznij sie żywić optymalnie tj wg zalecen dra Kwaśniewskiego to nie
> będziesz choraował również na grypę.
> My na tej diecie nie chorujemy na zadne infekcje.
> Jacek
Dieta optymalna jest znakomita - wszelkie chorobska w mig usuwa , do
powstania innych nie dopuszcza , hamuje starzenie , i w ogole -
krawaty wiaze i usuwa ciaze........
Drodzy optymalni - jesli opieracie swoja wiedze dietetyczna na
spekulatywnych hipotezach dra Kwasniewskiego , cytujac od czasu do
czasu wyrwane akapity z Biochemii Harpera , to wezcie kupcie sobie
troche cierpliwosci i przejzyjcie dokladnie te ksiazke - nie mowie juz
o zadaniu prostego pytania komus, kto biochemia sie para bardziej
profesjonalnie. Powie on wam ze reakcja przeksztalcenia AcetyloCoA ,
czyli produktu rozpadu kwasu tłuszczowego w pirogronian - substrat do
glukoneogeogenezy jest niemozliwa energetycznie. Wiec nie ma
mozliwosci powstania glukozy z kwasu tłuszczowego - wyjątkiem są kwasy
tluszczowe o nieparzystej liczbie atomow wegla - tam z ostatniego
trojweglowego odcinka mozna utworzyc pirogronian. Jednakowoz takich
kwasow jest bardzo malo a i wydajnosc cienka.
Zrodla:Biochemia Harpera , wyklady prof. J. Gregera Zakad Biochemii AM
w Lodzi

10. Data: 2000-02-13 08:20:30

Temat: Re: Re: O Jezu ....G R Y P A
Od: Gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <o...@p...com> napisał(a):

> [...]
>będziesz choraował również na grypę.
>My na tej diecie nie chorujemy na zadne infekcje.

Nie jestem optymalna, a staram sie zdrowo odzywiac. I jestem zdrowa, jak
ryba - nie pamietam, kiedy chorowalam.

Gosia

V-Day @ EVERYTHING IMPORT 7729
Odp: zalozenia czumizmu - cd. cz.III
krew - RH
antykoncepcja, a znizki i polityka prorodzinna rzadu
Koci pazur (Cat's Claw) - lekarstwo czy szamaństwo ?