Strona główna Grupy pl.sci.psychologia O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd... Odp: O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd...

Odp: O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd...

From: "Mefisto" <o...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Odp: O terrorze/głupocie i sci.historii. Było: Re: Głupota itd...
Date: Fri, 21 Sep 2001 13:35:07 +0200

Witaj imienniku
Kilka uwag:
1. Na pl.sci.historia z założenia dyskutuje się o faktach i procesach
historycznych. Oceny różnych wydarzeń i zjawisk również są czymś powszednim
w tym miejscu, ale kazania i nawoływania do jakiejś sprawy budzą
zniecierpliwienie. Każdy ma swój rozum i nie trzeba go uczyć myśleć.
2. W odróżnieniu od tutejszej grupy, na pl.sci. historia kładzie się większy
nacisk na merytorczność postów. Wypowiedzi są znacznie krótsze a długie
posty są sygnalizowane. Specyfika lokalnych obyczajów. Nie dziwię się więc
reakcji Józka Łyżwy.
3. (ode mnie) Z własnego doświadczenia wiem, że z reguły własne przemyślenia
chce się przedstawić możliwie dokładnie, ale zwykle okazuje się, że można
spisać jednocześnie krótko i zwięźle, a zrozumiale. W co dłuższych postach
treść zastępowana zostaje metakomunikatem "Oto JA; słuchać i podziwiać!".
Nie jestem bez grzechu, rozumiem piszących dłuugie posty, ale rozumiem i
tych, co nie mają cierpliwości ich czytać
Zatem kończę.
Pozdrowienia
Mefisto /w realu Jerzy Brzozowski/