OGRODY NA WAKACJE

1. Data: 2000-05-24 08:39:54

Temat: OGRODY NA WAKACJE
Od: "Jarosław Dyszkiewicz" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów !
Proponuję nowy cykl ,, Ogrody na wakacje" w którym prezentujemy
najpiękniejsze ogrody jakie udało nam się zobaczyć zarówno w Polsce jak i
poza granicami. Na pewno wielu grupowiczów planując swoje urlopy może
skorzystać z tego cyklu tematycznego i zwiedzić to co najbardziej lubimy .
Mój najpiękniejszy ogród widziałem podczas pobytu w USA. Jest to ogród
założony przez przemysłowca , inżyniera , projektanta i filantropa Pierre S.
du Pont.w Loongwood w Pensylwanii. Na 425 ha. znajduje się 20 ogrodów
tematycznych (polecam ogród włoski) na zewnątrz i 20 ogrodów pod szkłem. W
sierpniu polecam zwiedzanie ogrodu kwitnących lilii wodnych. Ogród otwary do
zwiedzania codziennie od 9.00 do 18.00 oprócz 24 .06.2000 -wtedy ogród
będzie zamknięty.

w poniedziałki ,środy i niedziele od 9.00 -18.00
wtorek,czwartki i soboty od 9.00 - do godziny po zapadnięciu zmierzchu -
pokazy wspaniałych fontan i wodotrysków połączonych z muzyką i światłem
Ceny :
Dorośli- 12 $
dzieci 6-15 lat- 2$

Dojazd z New York i New Jersey. Ogród znajduje się ok.50 km na wschód od
Filadelfii.
NJ TURNPIKE do EXIT2 następnie Route 322 West przez most na rzece
Delware -Commodore Baruy Bridge- do Pensylwanii aż do Route 1 South

Wybrane imprezy:
10 czerwca -Festiwal Róż
1-30 Lipca -Dzikie Orchidee
14 lipca, 11 sierpnia, 25 sierpnia, 9 września Pokazy sztucznych ogni.
konieczna rezerwacja pod nr tel. 610-388-100 wew.100
Jeśli kogoś zainteresowałyby szczegóły na stronie www.longwoodgardens.org/

2. Data: 2000-05-24 08:48:02

Temat: Re: OGRODY NA WAKACJE - Slowacja?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarosław Dyszkiewicz" wrote:
> Witam Grupowiczów !
> Proponuję nowy cykl ,, Ogrody na wakacje" w którym prezentujemy
> najpiękniejsze ogrody jakie udało nam się zobaczyć zarówno w Polsce jak i
> poza granicami.

Pomysl przedni.
Kiedys byl cykl tutaj o ogrodach wartych zobaczenia w Polsce, Europie i
reszcie swiata - cos z tego bylo gdzies na stronie Krzyska
Marusinskiego. Ale wszystko bylo dawno temu a obserwacje nowe, nowi
ludzie ... :-)

Mam w zwiazku z tym pytanie: moze ktos zaproponuje mi cos ciekawego w
Slowacji? Ponoc jest ogrod botaniczny w Tatrzanskiej Lomnicy z roslinami
tatrzanskimi - byl ktos, warto?
Wyjezdzam w poniedzialek :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-05-24 09:31:43

Temat: Re: OGRODY NA WAKACJE
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ogrody niezyjacego juz Geoffa Hammiltona (tego z pamietnego cyklu w
naszej tv) w Oakham (w środkowej Anglii). Ogrod prowadzi teraz jego syn
Steve. Mozna je zwiedzac. Adres :

Steve Hamilton.
Barnsdale Gardens
Exton Avenue
Exton
OAKHAM
Rutland
LE15 8AH
Tel / Fax: (01572) 813 200
www.barnsdalegardens.co.uk

Pozdr.
Grzegorz Karolczak

4. Data: 2000-05-24 21:41:05

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skorzystać z tego cyklu tematycznego i zwiedzić to co najbardziej lubimy .
> Mój najpiękniejszy ogród widziałem podczas pobytu w ...
podejrzewam, że dopóki Fidel żyje to niewiele osób "ten ogród" zobaczy, ale
polecam całą wyspę ona jest jak jeden wielki ogród, KUBA. Jak ktoś
potrzebuje przewodnika to służę swoją osobą, szczególnie po Hawanie. Ja wiem
dlaczego to jest perła Karaibów!!!
pozdr Jerzy

5. Data: 2000-05-25 06:34:59

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Havana to faktycznie piekny ogrod. Mozna ja podziwiac na filmie "Buena Vista
Social Club" ;-)
Pozdrawiam
Grzegorz

Jerzy napisał(a) w wiadomości: <8ghi95$t1j$1@sunsite.icm.edu.pl>...

6. Data: 2000-05-27 17:20:07

Temat: Odp: OGRODY NA WAKACJE
Od: "pluton" <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Proponuję nowy cykl ,, Ogrody na wakacje" w którym prezentujemy
> najpiękniejsze ogrody jakie udało nam się zobaczyć zarówno w Polsce

A ja polecam łódzki ogród botaniczny.
2 PLN dorośli, dzieci - nie wiem :)

--
CUL
pluton

7. Data: 2000-06-01 11:43:48

Temat: Re: OGRODY NA WAKACJE i nie tylko
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja polecam łódzki ogród botaniczny.
> 2 PLN dorośli, dzieci - nie wiem :)
skoro nie ma więcej snobów to może coś dla ludzi,
http://www.cyf-kr.edu.pl/~ubkosins/parkipl.htm
prawda, że nie ma tak pięknego drugiego kraju!
[no może jeszcze Kanada], też jak dobry park tylko trochę duży.
pozdr jerzy

8. Data: 2000-06-01 12:42:16

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prawda, że nie ma tak pięknego drugiego kraju!
> [no może jeszcze Kanada], też jak dobry park tylko trochę duży.
To je racja jerzu. Ludziska swego nie znaja a cudze chwala. Oprocz krajow
skandynawskich, jestesmy szczesliwymi posiadaczami najwiekszej ilosci lasow
(proporcjonalnie do powierzchni kraju) w Europie.
pozdrowka
Jarek

9. Data: 2000-06-02 07:44:19

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak napisał(a):

> [...]
> skandynawskich, jestesmy szczesliwymi posiadaczami najwiekszej ilosci lasow
> (proporcjonalnie do powierzchni kraju) w Europie.

Niby racja. Jednak mnie napawa grozš widok tego co tzw. leśnicy robiš z tymi
lasami. Nie będę opisywał bo musiałbym użyć zbyt wielu niecenzuralnych slów. A
to przeciez nie uchodzi... :-(
Pozdrawiam
Janusz

nornica