Oddawanie krwi...

1. Data: 2002-02-18 02:22:29

Temat: Oddawanie krwi...
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

... a dokładniej przeciwskazania czy może raczej ograniczenia.
Czy można oddawać krew stale biorąc leki? Chodzi mi o pigułki
antykoncepcyjne. Mam niezbyt często spotykaną grupę krwi [0 Rh(-)], i
może warto by się nią podzielić. Ale nie wiem, czy mi wolno...?

Kami
____________________________
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414

2. Data: 2002-02-18 20:40:55

Temat: Odp: Oddawanie krwi...
Od: "gosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kami <K...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1B47315B273F0B41AFEC8594DA121E18BCE291@jplwa
nt003.jasien.net...
> [...]
> antykoncepcyjne. Mam niezbyt często spotykaną grupę krwi [0 Rh(-)], i
> może warto by się nią podzielić. Ale nie wiem, czy mi wolno...?

pigułki nie są przeciwwskazaniem, ja oddaję bez problemu,
wszelkie inne leki należy zgłaszać
gosiaS.

3. Data: 2002-02-24 10:10:04

Temat: Re: Oddawanie krwi...
Od: "maciek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiaS." <g...@s...lub.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wszelkie inne leki należy zgłaszać
> gosiaS.
>
> rzeczywiscie twoja grupa krwi jest bardzo rzadko spotykana ale nie martw
sie ja tez mam podobnie mam grupe krwi brh- powiedz czy ta krew jest ci
potrzebna czy wyjezdzasz na operacje?ja mialam ich juz 5odpisz

4. Data: 2002-02-24 11:22:05

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Ekhmmm...? Nie doczytałaś/łeś (Maćku?)...
Ja się zapytałam, czy mogę oddawać krew biorąc pigułki. To dość rzadka
grupa, więc moja krew może się komuś kiedyś przydać. Co zaś do operacji
- zdarzyła mi się nie raz ta wątpliwa przyjemność, ale to nie ma związku
z tym, że chcę oddać krew.

Kami
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414