Co wy kobiety...

1. Data: 2000-04-15 16:07:30

Temat: Co wy kobiety...
Od: "Viper" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wy takiego kobiety lubicie, cenicie, czanujecie najbardziej u mezczyzn?

Viper d...@p...wp.pl

1. Data: 2000-04-15 16:33:20

Temat: Re: Co wy kobiety...
Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Viper pisze:
> Co wy takiego kobiety lubicie, cenicie, czanujecie najbardziej u
> mezczyzn?

Bardzo przepraszam, ale co to ma wspólnego z psychologią?

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Those of you who think you know everything are annoying those of
us who do.

1. Data: 2000-04-15 17:17:05

Od: DrYazzgod <D...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Viper napisał:

> Co wy takiego kobiety lubicie, cenicie, czanujecie najbardziej
> u mezczyzn?

Prozne Twe pytanie,
Bo uniwersalnej odpowiedzi nie dostaniesz.
Nie ma na kobiety skutecznego sposobu.
Idz biedaku, daj sobie bobu.
O kobietach trafna kwestia:
Kazda baba to cwana bestia !
A madrzy faceci w glowach jedna mysl maja:
Trzeba nam tanczyc jak One zagraja.

SYSTEM FAILURE

1. Data: 2000-04-15 18:34:32

Od: "Diana" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8da5kg$t7f$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Bardzo przepraszam, ale co to ma wspólnego z psychologią?
>
> Jubal

Jak to co? Atrakcyjnosc interpersonalna, a w tym kryteria doboru partnerow
to jeden z obszarow zainteresowan psychologii spolecznej. :) I to taki,
gdzie jeszcze sporo ciekawych problemow pozostaje do zbadania. :)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-04-15 19:47:00

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrYazzgod napisał(a) w wiadomości:

> [...]
> O kobietach trafna kwestia:
> Kazda baba to cwana bestia !
> A madrzy faceci w glowach jedna mysl maja:

O rany!
Co tu sie porobilo!
Ja osobiscie lubie poetow :-) [pod warunkim, ze sa rowniez mistrzami karate,
albo judo].
Powaznie, to interesujacy jest dla mnie TYLKO inteligentny ponad poziom
mezczyzna. To warunek nr1.
Pozdrowienia od Kubusia Fatalisty wbrew pozorom - plci damskiej.

1. Data: 2000-04-15 20:22:23

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>O rany!
>Co tu sie porobilo!

DrY. nie tylko na tej grupie wierszem gada :)

>Ja osobiscie lubie poetow :-) [pod warunkim, ze sa rowniez mistrzami karate,
>albo judo].

Ha, przypomnial mi sie indyk na slodko i wino...

>Powaznie, to interesujacy jest dla mnie TYLKO inteligentny ponad poziom
>mezczyzna. To warunek nr1.

A tak przy okazji - czy to nie przychodzi czasem z wiekiem?? bo takie sa
- niestety - moje spostrzezenia. Zeby nie bylo niedomowien - u facetow
jest to samo.

Serdecznosci,

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie.

1. Data: 2000-04-15 21:28:33

Od: Joanna Ćwikła <a...@e...icslab.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viper <d...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8da44o$3j2$...@h...uw.edu.pl...
> Co wy takiego kobiety lubicie, cenicie, czanujecie najbardziej u
mezczyzn?

> Viper d...@p...wp.pl

Najbardziej? Wiele rzeczy....z tych zahaczajacych o psychike -
inteligencje, czulosc, troskliwosc, opiekunczosc, szczerosc; z tych
bardziej fizycznych - to juz zalezy od upodoban ;-)

Aska

Joanna Ćwikła
AGH informatyka II
mailto:a...@i...agh.edu.pl
www.icslab.agh.edu.pl/~asior
UIN 25443842

1. Data: 2000-04-16 00:58:43

Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista wrote:
[..]
> Powaznie, to interesujacy jest dla mnie TYLKO inteligentny ponad poziom
[..]

Cha cha cha cha!!!!
Zapomniałaś dodać, że pod warunkiem iż jest atrakcyjny fizycznie. ;))

Arek

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-04-16 05:16:07

Temat: Odp: Co wy kobiety...
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Co wy takiego kobiety lubicie, cenicie, czanujecie najbardziej u mezczyzn?

CHARAKTER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i KASE
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........................re
szta malo istotna
!!!!!!!!!!!!!!

TRABUL

1. Data: 2000-04-16 05:16:08

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Diana <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38f8b608$...@n...astercity.net...
TRABUL wrote:

> Jak to co? Atrakcyjnosc interpersonalna, a w tym kryteria doboru partnerow
> to jeden z obszarow zainteresowan psychologii spolecznej. :) I to taki,
> gdzie jeszcze sporo ciekawych problemow pozostaje do zbadania. :)

A problem jest zawsze

TRABUL

szukam kontaktu
Moj problem