reportaż

11. Data: 2000-12-06 19:59:54

Temat: Odp: Odp: D.O i homeopatia ;-)
Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wobec Twoich argumentów wszystko blednie niestety. Masz rację co ja
przyznaje jako żywiący się wg zaleceń Kwaśniewskiego. Albo DO nie działa i
wtedy wszystko jest jasne albo działa i wtedy "optymalni" to dupy wołowe jak
nie potrafili zrobić badań. Innego wyjścia nie ma. W takim układzie
pozostaje zrobić badania i zanim to nastąpi nie pieprzyć niepotrzebnie na
pl.sci.medycyna że działa czy też nie działa. Racja.

W takim razie cześć wszystkim.

12. Data: 2000-12-07 09:38:36

Temat: Re: D.O i homeopatia ;-)
Od: "Gandalf" <G...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Sami zacznijcie jeść w dawkach homeopatycznych cokolwiek a nie
zaśmiecajcie

To opty zaśmiecają swoimi postami, niemal każdą grupę w internecie.
Nawet pl.soc.wegetarianizm !?!? Nie da się chyba wymyślić lepszego
sposobu na _obrzydzenie_ ludziom tej diety.

> tej grupy głupawymi żartami. Możecie nawet dalej zaśmiecać tę grupę - po

IMHO żart był na poziomie. Poziomie diety, której dotyczył.

> kilku tygodniach żywienia w dawkach homeopatycznych nie będziecie mieć
siły
> na zaśmiecanie :-) czego wam serdecznie życzę.

> To przez takich ignorantów jak wy sprawa DO pozostaje nierozwiązana.

A i dziękuję. Nawzajem.

Gandalf

Zatkany nos
Dodatek maczki kostnej do potraw, kielbas ?
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa