Korki z angielskiego-W-wa

1. Data: 2000-09-10 20:03:36

Temat: Korki z angielskiego-W-wa
Od: e...@f...com.pl (EW@@@) szukaj wiadomości tego autora

Profesjonalne korepetycje z j. angielskiego udzieli studentka
ostatniego roku NKJA UW.
Bylam 2 razy w USA

1. Data: 2000-09-11 18:49:15

Temat: Re: Korki z angielskiego-W-wa
Od: "news" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jak bylo w USA?
fajnie?
podobno tam jest fajnie.....

1. Data: 2000-09-14 08:33:04

Temat: Odp: Korki z angielskiego-W-wa
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka była 5 lat, a zamieniła kilka słów po anglielsku. Mieszkała w
polskiej dzielnicy, chodziła do polskich sklepów, czytała polskie (po
polsku) gazety. Na prawdę było fajnie....tak mówiła!

Ko#mnie?

1. Data: 2000-09-14 08:58:38

Temat: Re: Odp: Korki z angielskiego-W-wa
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> writes:

> Koleżanka była 5 lat, a zamieniła kilka słów po anglielsku. Mieszkała w
> polskiej dzielnicy, chodziła do polskich sklepów, czytała polskie (po
> polsku) gazety. Na prawdę było fajnie....tak mówiła!

Genialny pomysl. Swoja droga trzeba sie naprawde niezle starac zeby
siedziec w jakims kraju 5 lat a nie nauczyc sie mowic w tym
jezyku...podziwiam.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-09-18 07:16:39

Temat: Odp: Odp: Korki z angielskiego-W-wa
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

EW@@@ pisał(a), że była 2 razy w USA. Koleżanka 1 raz i ani mru mru po
angielsku. Może za drugim razem pójdzie jej lepiej. Ja osobiście
bardziej podziwiam tych co ...NIE siedzą w obcym kraju i NIE po 5
latach, nieźle mówią w obcym języku.
--
Ko#mnie?
Cyprian Czacki, cynik, ceniąc czule

1. Data: 2000-10-02 20:43:12

Od: e...@f...com.pl (EW@@@) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Sep 2000 20:49:15 +0200, "news" <k...@k...net.pl> wrote:

>i jak bylo w USA?
hujowooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
>fajnie?
wiekszosc ludzi to debile albo oszusci i obludnicy, ale poznalam wiele
super ossob z innych stron swiata (Niemcy, Rumunii, Afryki, Syberii
itd)
>podobno tam jest fajnie.....
tez tak slyszalam :)))

do pracowników oświaty
WAP CD - znajdziesz tu wszystko - zobacz bo warto.
Podwyżka - wątpliwości i pytania
ile u Was kosztuje przedszkole?
Nowa Ksiazka!