Lublin Czechów Hurtownia nici ???

1. Data: 2003-02-13 14:58:47

Temat: Lublin Czechów Hurtownia nici ???
Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
pytam w imieniu mojej żony
w Lublinie na Czechwie ponoć istnieje hurtownia nici (do robót szydełkowych
też),
pytanie o dokładną lokalizację ?
Pozdrawiam
Włodek

1. Data: 2003-02-13 19:21:12

Temat: Re: Lublin Czechów Hurtownia nici ???
Od: "Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko się zgadza :) ul. Kaprysowa 4 tel: 743 16 47ogólnie jest to
hurtownia pasmanteryjna - nici też są :) jak kupuje się w hurcie, to jest
sporo (!) taniej :)

1. Data: 2003-02-14 06:41:23

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A hurtowo to ile trzeba kupić???? Czy są tam włóczki i mulina i nici do
szydełka??????????
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-02-14 09:37:52

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do pytań!!!!!!! Tyle kasy wydaję w pasmanterii w Leclerku i na
Głębokiej, że aż strach.......
Urszula

1. Data: 2003-02-14 09:48:23

Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie Dzięki
też jestem ciekaw ;
ile to jest hurt
Włodek

1. Data: 2003-02-14 10:42:57

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się do pytań!!!!!!! Tyle kasy wydaję w pasmanterii w Leclerku i
na
> Głębokiej, że aż strach.......

Przyjedź do Świdnika, DMC 1,90, Anchor 1,70. Poza tym tanie włóczki.
Podobno w Lublinie w rejonie ul. Mickiewicza jest hurtownia, która prowadzi
sprzedaż detaliczną.
Pozdrawiam
aga

1. Data: 2003-02-16 02:18:21

Temat: Odp: Lublin Czechów Hurtownia nici ???
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z hurtem to jest roznie w roznych miejscach - ja mam doswiadczenia
krakowsko-katowickie i wiem, ze w kazdym miejscu jest inaczej, to raz, a i
kazdy towar to inna sprawa
Zdazaly sie miejsca hurtowe, gdzie mozna bylo na sztuki kupowac i kordonki i
zamki blyskawiczne i duperele pasmanteryjne, Raz pytalam o wloczke, wiec
trzeba bylo wziac caly worek taki standardowy - to ile tego jest kilogram,
pol?
Ja zawsze polecam osobista wizyte.
pozdrowki
Ilona

1. Data: 2003-02-16 10:32:55

Temat: Re: Odp: Lublin Czechów Hurtownia nici ???
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska wrote:
> Z hurtem to jest roznie w roznych miejscach - ja mam doswiadczenia
> krakowsko-katowickie i wiem, ze w kazdym miejscu jest inaczej, to raz, a i
> kazdy towar to inna sprawa

A w Krakowie jest taka hurtownia?

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-02-16 12:40:35

Od: "Agnieszka Walicka" <a...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

W hurtowni na kaprysowej mają prawie wszystko... prowadzą sprzedaż i
detaliczną i hurtową... z muliny mają Anhor po 1.70
Pozdrawiam Agnese

1. Data: 2003-02-16 22:02:43

Temat: Odp: Odp: Lublin Czechów Hurtownia nici ???
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik drzewko <d...@b...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@b...net...

> A w Krakowie jest taka hurtownia?

Poczytaj
http://tinylink.com/?gtEBYxrxIo
pozdrowka
Ilona

flizelina dwustonna
Poszukuję "arlekinów" - wszystkie wersje
nareszcie jestem:-)
Pochwale si
Gdzie wykroje dla niemowlaka?