Niezakwitle tulipany

1. Data: 2000-04-07 10:07:49

Temat: Niezakwitle tulipany
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy cebulowe, ktore nie zakwitly, bo:
1. nie zakwitly
2. cebule nie zostaly przechlodzone
maja szanse zakwitnac w kolejnym sezonie, czy sa juz raczej na straty?
Bo nie wiem, czy trzymac takie cebule. Podobnie jesli chodzi o okazy
zmutowane (nadmiernie wybyjale, zbyt cinekie, nie takie kolory itd.).

Pozdrawiam,
wiosenna zrobaczyfka.

2. Data: 2000-04-12 06:51:57

Temat: Odp: Niezakwitle tulipany
Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci

> Czy cebulowe, ktore nie zakwitly, ..................
> maja szanse zakwitnac w kolejnym sezonie,

Aby cebulowe zakwitly w nastepnym sezonie powinny zgromadzic odpowiedni
zapas skladników w cebuli.

Oceniajac wielkosc cebul poszczególnych roslin mozemy okreslic to z duzym
prawdopodobienstwem.
Aby roslina zakwitla w przyszlym roku powinna rosnac w dobrym podlozu w
malym zageszczeniu przez mozliwie dlugi czas okresu wegetacyjnego.

Cebule które wydaly kwiaty i liscie o nienaturalnych ksztaltach i
wybarwieniu nalezy wykopac wraz z cebula i bez uszkadzania jej, spalic.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-04-13 11:16:09

Temat: Re: Odp: Niezakwitle tulipany
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusinski wrote:

> Cebule które wydaly kwiaty i liscie o nienaturalnych ksztaltach i
> wybarwieniu nalezy wykopac wraz z cebula i bez uszkadzania jej, spalic.

Que?
Jak to S P A L I C ???

Pozdrawiam,
robal.

4. Data: 2000-04-14 09:36:50

Temat: Odp: Odp: Niezakwitle tulipany
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Que?
> Jak to S P A L I C ???

No tak, gdybys uzywala polskich liter to wyraz bylby bardziej czytelny :-).

Nieporozumienie polega chyba na tym, ze ty ogrodniczysz w kuchni a nie w
ogrodzie. Na gazie trudno je spalic. Mozna wyrzucic do smieci.
W ogrodzie nalezy postepowac z takimi roslinami ostrozniej aby nie
spowodowac zawirusowania roslin zdrowych. Stad to palenie a nie np.
kompostowanie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Sposob na rzerzuche i cos na swieta