Spotkanie na Woli Jagodowej

1. Data: 2004-06-29 19:54:13

Temat: Spotkanie na Woli Jagodowej
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem list od Jagody a w nim napisała:
"... bo planuję zrobić gdzieś w połowie lipca. Co z moim komputerem
jest, nie wiadomo. Rafał próbował, grupa zadziałała ale poczta jak
zaklęta ...(:-((.
Okay, jutro rzuć hasło o spotkaniu środka Polski.
Na razie, dobranoc - Jagoda"

No to rzucam, zgodnie z prośbą, kto się pisze na spotkanie w środku
lipca na Woli?
--
Pozdrawiam, Jerzy

2. Data: 2004-06-29 19:56:23

Temat: Re: Spotkanie na Woli Jagodowej
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>
> Okay, jutro rzuć hasło o spotkaniu środka Polski.

Oczywiste, że idzie o spotkanie pl.rec.ogrodników w środku Polski.
;-)
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2004-06-30 05:15:29

Temat: Odp: Spotkanie na Woli Jagodowej
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiste, że idzie o spotkanie pl.rec.ogrodników w środku Polski.
> ;-)
A gdzie jest ta Wola?
Pozdrav>Rene

4. Data: 2004-06-30 06:29:08

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ku ścisłości, chodzi o datę 17 lipca 2004 (ważne, bo wtedy właśnie wolne ma
Jagoda i jagodowy mąż Sylwek).

Wola Jagodowa to Wola Szydłowiecka na skraju Puszczy Bolimowskiej pod
Skierniewicami.

Zdjęcia z poprzednich spotkań na Woli można zobaczyć tu:

Ogród Jagody w Skierniewicach, gdzie na przykład ja, mam chwilę przerwy
jadąc z Łodzi na Wolę.
http://ogrody.agrosan.pl/skierniewice/skierniewice.h
tml

A oto relacja i zdjęcia ze spotkania w 2002 roku. No i właśnie 17 lipca ma
być powtórka, tym bardziej, że do obejrzenia będzie tabliczka na głazie
(widać wszystko na zdjęciach a tabliczka jest wygrawerowana i z odpowiednimi
inskrypcjami)
http://ogrody.agrosan.pl/sadzimy_drzewo/pomnik.html

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

5. Data: 2004-06-30 07:03:38

Temat: Re: Odp: Spotkanie na Woli Jagodowej
Od: Piotr Kieracinski <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene wrote:
> A gdzie jest ta Wola?
W srodku Polski (mniej wiecej...)
pik

6. Data: 2004-06-30 07:12:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
(...)

> No to rzucam, zgodnie z prośbą, kto się pisze na spotkanie w środku
> lipca na Woli?

Ja się piszę, jezeli to rzeczywiście będzie środek, czyli 10 albo
17 i jeżeli ktoś z Warszawiakow zabierze mnie po drodze :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2004-07-01 20:49:49

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (widać wszystko na zdjęciach a tabliczka jest wygrawerowana i z
odpowiednimi
> inskrypcjami)

Właściwie, to nie jest tabliczka, tylko napis został wykuty w kamieniu.
Właśnie rozmawiałem z Jagodą i takie sprostowanie przekazuję. Ja jeszcze
tego nie widziałem.

A jak tam chętni na spotkanie? Czemu nikt się nie odzywa? Pielicie ogródki
przed burzą i zimnym frontem atmosferycznym??

8. Data: 2004-07-02 05:26:46

Temat: Odp: Odp: Spotkanie na Woli Jagodowej
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W srodku Polski (mniej wiecej...)
:):):) A dokladniej?
POzdrav.Rene

9. Data: 2004-07-02 06:26:34

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Puszcza Bolimowska, Skierniewice.
http://www.pilot.pl/index.php3?Z_CITY_NAME=wola+szyd
%B3owiecka&form_t=1&lang
=pl

10. Data: 2004-07-02 08:23:22

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał w
wiadomości news:cc1ti2$td$1@news.onet.pl...
(..)
> A jak tam chętni na spotkanie? Czemu nikt się nie odzywa? Pielicie ogródki
> przed burzą i zimnym frontem atmosferycznym??

Jeśli spotkanie dojdzie do skutku, to chętnie wybierzemy się z Andrzejem.
Tym bardziej, że zaproszenie od Jagody mamy od dawna i nie było kiedy z
niego skorzystać :-).

Z pozdrowieniami, Maria

Siewki perukowca
Skrzypy