Swieto kwitnacej azalii.

1. Data: 2000-05-19 17:57:00

Temat: Swieto kwitnacej azalii.
Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nie traktujcie tego jak reklamy.
W dniach 13-21 maja Eugeniusz Pudelek z Pisarzowic zaprasza na swieto
kwitnacej azalii. Zostaly jeszcze dwa dni. Niestety nie bylem, mam tylko
nadzieje, ze trafil z terminem. W programie: zwiedzanie szkolki, zwiedzanie
kolekcji rozanecznikow oraz fachowe porady. Jutro czynne od 7 do 18, w
niedziele od 9 do 15. Przepraszam za tak pozne powiadomienie, ale sam sobie
zapomnialem, a jakos teraz znalazlo mi sie zaproszenie.
Teraz mozecie potraktowac to, jako reklame.
Nareszcie uporalem sie ze skanowaniem i mozna poogladac odmiany iglakow
rosnace u Boguslawa R. Dodatkowo rusza PAN-Kramik, czyli: porady,
aktualnosci i nowinki. Jezeli ktos z Was chcialby sie podzielic jakimis
doswiadczeniami, zapraszam do wspolpracy. Chcecie pochwalic albo zganic
jakas szkolke, macie w okolicy nieprzecietny okaz (mile widziane zdjecie),
zawiedliscie sie na jakis srodkach do pielegnacji itp., itd., napiszcie.
Jurek
w...@a...pl
http://iglaki.agrosan.pl

2. Data: 2000-05-22 07:42:51

Temat: Re: Swieto kwitnacej azalii.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

At 17:57 00-05-19 GMT, you wrote:
>Nie traktujcie tego jak reklamy.
>W dniach 13-21 maja Eugeniusz Pudelek z Pisarzowic zaprasza na swieto
>kwitnacej azalii. Zostaly jeszcze dwa dni. Niestety nie bylem, mam tylko...
Moglbys napisac gdzie jest ta szkolka?
Juz pare razy przewinelo sie to nazwisko(w pozytywach)ale Pisarzowice nic
mi nie mowia.
Pozdrawiam Juras

3. Data: 2000-05-22 11:03:37

Od: "aMiraK" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moglbys napisac gdzie jest ta szkolka?
> Juz pare razy przewinelo sie to nazwisko(w pozytywach)ale Pisarzowice nic
> mi nie mowia.
> Pozdrawiam Juras

W okolicy Bielska-Bialej , od strony Ket
Mira :-)

4. Data: 2000-05-22 11:06:14

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Daleko cholercia.
Moze pokazuje sie na roznych targach?
Juras

5. Data: 2000-05-22 11:23:07

Temat: Odp: Swieto kwitnacej azalii.
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozłowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> Daleko cholercia.
> Moze pokazuje sie na roznych targach?

Tak, wlasnie byl w Chorzowie. Ach, jakie cudne te rododendrony byly...

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2000-05-22 15:39:18

Temat: Re: Odp: Swieto kwitnacej azalii.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

No to pozostaje mi tylko zdobyc jego plan imprez lub nr telefonu.
Czy moze ktos jest w posiadaniu?
Juras

7. Data: 2000-05-23 06:59:38

Temat: Odp: Odp: Swieto kwitnacej azalii.
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Pudelek jest czlonkiem Zwiazku Szkolkarzy Polskich i wszystkie potrzebne
dane znajdziesz na stronach Zwiazku:
http://www.zszp.org.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

8. Data: 2000-05-23 09:46:29

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> No to pozostaje mi tylko zdobyc jego plan imprez lub nr telefonu.

Plany imprez ogrodniczych drukuja np. "Kwietnik" i "Ogrody".

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-05-23 09:52:54

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:8gdk2j$obp$...@z...polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik Jerzy Kozłowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...

> Plany imprez ogrodniczych drukuja np. "Kwietnik" i "Ogrody".

Aha, przeoczylam slówko "jego". Ale nr tel. i tak znajdzie sie w reklamach.

Basia.

10. Data: 2000-05-23 10:11:32

Temat: Re: Odp: Odp: Swieto kwitnacej azalii.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

>Plany imprez ogrodniczych drukuja np. "Kwietnik" i "Ogrody".
>
>Pozdrawiam, Basia.

Wiem,swego czasu kupowalem jeszcze dzialkowca,ale jak tematy zaczely sie
powtarzac,w roznych pismach,to poczulem sie wystrychniety na dudka i
przestalem.
Oprocz tego nie wiadomo czy na taka a nie inna impreze wybierze sie wlasnie
tem szkolkarz.
Pozdrawiam
Juras

schnace rododendrony
Re: przymarzniete roze
Co robić z jodłą kalifornijską w doniczce ?
Trzy grosze
strony na temat kwiatków doniczkowych