Klopot i to powazny

1. Data: 2000-02-25 17:43:36

Temat: Klopot i to powazny
Od: "Anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie pomocy ja juz naprawde nie moge wytrzymac jakis czas temu poznalam
faceta(zajebisty - to moje zdanie) tylko ze ma zone i dziecko ...... no i
juz chiba nie musze nic mowic.
Co ja mam robic ????
zyjemy jak zwykli normalni ludzie ale przychodza takie momenty ze .... az mi
sie robi dziwnie i przychodza dziwne mysli.
Chcialabym kupic domek wyprowadzic sie miec to wszystko daleko i gleboko ale
jak na moje usposobienie - biore wszystko na zywiol i nie wiem czy to dobrze
kiedys nauczylam sie zyc dniem dzisiejszym ale coraz czesciej zaczynam
myslec o tym jak to bedzie kiedys tzn o calej przyszlosci.
Nie wiem co mam robic i jak powrocic do zycia tym dniem a tym nastpnym
myslec co robic i jak dzis a nie jutro :((((
Powoli zaczynam tracic swoje "ja" . POmocy plzzzzzzzzzzzzzzzz

1. Data: 2000-02-25 18:20:41

Temat: To fakt!!!
Od: "Katarzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> faceta(zajebisty - to moje zdanie) tylko ze ma zone i dziecko ...... no i

A co bys chciala:))) Jakie masz mozliwosci? Wogole zastanawialas sie nad
tym????
On tak i tu i tu...?
Jesli masz swiadomosc tego co robisz to....

Dlaczego wiec tracisz swoje JA????
Kaś

1. Data: 2000-02-25 18:44:38

Temat: Re: To fakt!!!
Od: "Anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie z tego co sie orietuje to tylko tu a tam nie :)))
i to fajnie ale wiesz pewna bycz nie moge
a Ja to to ze mysle nie moim tokiem buuu i to mnie przeraza:((
Użytkownik Katarzysia <k...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-02-25 20:17:08

Temat: Odp: To fakt!!!
Od: "Katarzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> no wlasnie z tego co sie orietuje to tylko tu a tam nie :)))
> i to fajnie ale wiesz pewna bycz nie moge

Takkkkk, a czy ONA wie???
Rozwod, odejscie w chodzi w gre, czy moze tego tematu jeszcze nie
przerabialiscie???

> a Ja to to ze mysle nie moim tokiem buuu i to mnie przeraza:((

To nie wyglada dobrze, jesli tracisz siebie, nie czujesz sie z tym
dobrze...a Twoja swiadomomosc cierpi :(((

Wlasciwie gdzie tkwi problem....w Tobie czy waszym uklodzie???
Kaś

--

Katarzysia71
==================

1. Data: 2000-02-25 21:06:02

Od: "Anka" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzysia <k...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38b6e345$...@n...vogel.pl...

> Takkkkk, a czy ONA wie???
> Rozwod, odejscie w chodzi w gre, czy moze tego tematu jeszcze nie
> przerabialiscie???
no wlasnie hmmm nie ale wiesz co coraz blizsza jestem podjecia tego tematu
tzreba mi tylko kopa i heja zaczynam szalec

> To nie wyglada dobrze, jesli tracisz siebie, nie czujesz sie z tym
> dobrze...a Twoja swiadomomosc cierpi :(((
>
> Wlasciwie gdzie tkwi problem....w Tobie czy waszym uklodzie???
> Kaś
tak sobie mysle ze we mnie ale nie wiem czy to tez nie problem ukladu :)
no i znowu jestem tu gdzie bylam :(((

1. Data: 2000-02-26 01:05:26

Od: "Robert" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rada fachowca jest nastepujaca. Jezeli ten facet zostawi zone dla Ciebie to
z pewnoscia nie bedzie mial skrupulow uczynic tego z toba. Bedziesz tylko
przelotna przygoda. Sa jeszcze swietni nie zajeci faceci i do nich uderzaj.
Kazdy zonaty ktory startuje do innej kobiety jest draniem na starci powinn
sie mu nie pozwolic. Brzmi noze okropnie ale to najlepsze wyjscie. Przyznasz
mi racje po czasie. Pozdrowienia - uzyj rozumu nie emocji!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2000-02-26 03:03:06

Temat: Re: Odp: To fakt!!!
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:
> Rada fachowca jest nastepujaca. Jezeli ten facet zostawi zone dla Ciebie to
> z pewnoscia nie bedzie mial skrupulow uczynic tego z toba. Bedziesz tylko
[..]

Bzdury gadasz.

A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

1. Data: 2000-02-26 09:44:31

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Robert" <r...@k...net.pl> writes:

> Rada fachowca jest nastepujaca. Jezeli ten facet zostawi zone dla Ciebie to
> z pewnoscia nie bedzie mial skrupulow uczynic tego z toba. Bedziesz tylko

Z pewnoscia to nic nie mozesz powiedziec. Bo fige wiesz.
Poza tym sa inni ludzie.
jak na fachowca to strasznie jednostronnie patrzysz na problem.

> [...]
> sie mu nie pozwolic. Brzmi noze okropnie ale to najlepsze wyjscie. Przyznasz

Nie, brzmi po prostu glupio i naiwnie.... bo nie wiedzac nic o
czlowieku jestes juz w stanie go osadzic i potepic.

jak tym sie odznaczaja zawodowi psychologowie .. to kryj sie kto
moze...

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-02-26 11:37:12

Temat: Odp: Odp: To fakt!!!
Od: "Katarzysia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [..]
>
> Bzdury gadasz.
>
> A r e k

A moze ONI tak zwyczajnie powinni porozmawiac? Zaufanie! Potrzeba szczerej
rozmowy! To takie proste i trudne jednoczesnie....

Potepiacie rozwody? Czy tylko gosci odchodzacych od zon i dzieci?
Czy ludzie ktorym kiedys sie nie udalo nie maja szans, nawet nie powinni
probowac????????????

Kaś

1. Data: 2000-02-26 13:25:28

Temat: Re: Odp: Odp: To fakt!!!
Od: A s t e c SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzysia wrote:
> [...]
> Potepiacie rozwody? Czy tylko gosci odchodzacych od zon i dzieci?
> Czy ludzie ktorym kiedys sie nie udalo nie maja szans, nawet nie powinni

Nie "MY".
Ja wyraźnie powiedziałem, że gościu gada bzdury.

Co do szczerej rozmowy to hmmm... najpierw chyba musiałby wiedzieć na
kogo chce się zdecydować.

pozdrawiam
A r e k

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/

szukam (jednoczesnych) studentow psychologii i socjologii
MOLESTOWANIE DZIECKA
FOREST GUMP - byl szczesliwy czy nie ?
Szukam...
Kasa przez internet - to dziala