Zakladam ogrod - eksperci poradzcie!

31. Data: 2003-06-28 20:55:43

Temat: Re: Odp: Zakladam ogrod - eksperci poradzcie!
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> A dlaczego by nie? Oczywiście mniej prądu da, ale na zasilenie
> zaróweczek w oczach krasnala Ci wystarczy :-))

Dowcip jednak w turbinie... A raczej braku takiej małej... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Peggy Nickowi świsnęła ręcznik...
-- Nie rusz ręcznika! -- wrzasnął wręcz Nick.

32. Data: 2003-06-28 22:17:37

Temat: Odp: Odp: Zakladam ogrod - eksperci poradzcie!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:m...@s...net...

> Dowcip jednak w turbinie... A raczej braku takiej małej... :)
Dynamo od starego roweru będzie wystarczająco dowcipne??
Pozdrawiam :-)
Janusz

33. Data: 2003-06-29 07:03:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Dowcip jednak w turbinie... A raczej braku takiej małej... :)
:)
a po co turbina
?
nowoczesne krasnale powinny miec ogniwa sloneczne
a w oczach diody swiecace 30 lat
bez dostarczania im energii
kucia scian
niszczenia rabatek itd
:)
az dziwne
ze jeszcze jest to niezralizowany pomysl
hmmm
moze samemu by rozkrecic taki interes ze swiecacymi krasnalami
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

34. Data: 2003-06-29 07:20:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:012201c33b3b$850f7d80$1e7c63d9@d3h6c1...

Jak to nie zrealizowany? U mnie połowa krasnali swieci oczkami zasilanymi
selenowymi ogniwami.
Grzgorz jednak chce wiatrak wykorzystac do zasilania ócz jego krasnali i ma
takie prawo.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

35. Data: 2003-06-29 07:51:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> [...]

> ze jeszcze jest to niezralizowany pomysl
> hmmm
> moze samemu by rozkrecic taki interes ze swiecacymi krasnalami

Wizja jest k o s z m a r n a! Krasnale jako latarnie w ogrodzie...brrr!
Choć np. świecący ślimak chyba byłby jeszcze gorszy:-)

Pozdrawiam otrząsając się, Basia.

36. Data: 2003-06-29 08:38:20

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wizja jest k o s z m a r n a! Krasnale jako latarnie w ogrodzie...brrr!
> Choć np. świecący ślimak chyba byłby jeszcze gorszy:-)

W okolicach Bożego Narodzenia widuję w jednym z ogrodów świecącego
bałwanka...

Pozdrawiam
Marta

37. Data: 2003-06-29 09:08:57

Temat: Re: Zakladam ogrod - eksperci poradzcie!
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> nowoczesne krasnale powinny miec ogniwa sloneczne a w oczach diody
> swiecace 30 lat

Wam, Tadziu, to tylko krasnale w głowie... Nie, żebym coś miał
przeciwko ba(k)teriom słonecznym czy diodach o nieskończenie wielkim
czasie życia, ale żeby to w krasnale pakować? Toż wiadomo, że krasnal,
obrońca naszych zachodnich granic, im cichszy/mniej widoczny tym
lepszy :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec w swej willi na Etnie
Trzymał owcę i czuł się z nią świetnie:

38. Data: 2003-06-29 10:30:42

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wizja jest k o s z m a r n a! Krasnale jako latarnie w ogrodzie...brrr!
> Choć np. świecący ślimak chyba byłby jeszcze gorszy:-)
>
> Pozdrawiam otrząsając się, Basia.

Ja już widziałam :(
W zeszłym roku w OBI.
Krasnal był ekologiczny, na baterię słoneczną :)

Pozdrawiam
Ewa
( już otrząśnięta po wstrząsie, czas leczy rany ;))

39. Data: 2003-06-29 13:30:40

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:yUBLa.256653$VP.51975012@twister.neo.rr.com...

> Tylko w jednym? Tutaj to nagminne, swieci albo balwanek,
> albo reniferek, albo Jezusek z Maryja ...

W Polsce prąd drogi, a i u ludzie mniej zamożni...
Jak widać we wszystkim można znaleźć pozytywy;-)

Pozdrawiam
Marta

40. Data: 2003-06-29 13:31:06

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message

> nowoczesne krasnale powinny miec ogniwa sloneczne
> a w oczach diody swiecace 30 lat
> bez dostarczania im energii

A moze wstawic kota do srodka? :-)

Pozdrowienia,