Odp: Odp: "bypassy"

From: "Jacenty" <j...@r...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Odp: "bypassy"
Date: Fri, 7 Jul 2000 15:22:48 +0200

Użytkownik Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@i...ibb.waw.pl...
> Jacenty wrote:

> Ale jezeli masz dalej uzywac takich argumentow to daj sobie spokoj, bo
> na to szkodz i Twojego czasu i miejsca na liscie.
Niepotrzebnie się denerwujesz. Po prostu chciałem powiedzieć, że prędzej
ja polecę na Marsa, niż znajdą się dowody na szkodliwość żywienia
optymalnego. Jest to moje zdanie. Zgadza się, że opieram je na zbyt małej
ilości dowodów jak na naukowe stwierdzenie. Ponieważ sporo megabitów już
poszło na sprzeczki na temat tej diety, to nie zawsze poważnie traktuję
rozmowy na ten temat. Jeżeli jednak faktycznie Cię to interesuje, to możemy
"pogadać" całkiem poważnie. Ja mam jeszcze sporo wątpliwości na temat ŻO. Na
tyle dużo, aby bezkrytycznie nie polecać tego każdemu. Co najwyżej zwracam
uwagę, że coś takiego istnieje i można spróbować. Również zgadzam się z
porównaniem, że jedni palą i żyją do 80, a inni po kilkunastu latach
umierają na raka płuc. Znam jednak ludzi, którym wieloletnie ŻO pomogło
wrócić do zdrowia, a z papierosami tego nie doświadczyłem. :-).

Mam również "sprawozdanie" lekarza ze swojej działalności w stosowaniu
ŻO, oraz prądów selektywnych (to taka fizykoterapia). Jeżeli Cię to
interesuje, to mogę wysłać na priva. Jest to parę stron, więc nie chcę
niepotrzebnie wrzucać tego do grupy.
Pozdrawiam Jacenty